פרסום ראשון

סולחה באשדוד: דרעי ואמסלם נפגשים עם יחיאל לסרי

לאחר נתק ממושך, חילופי האשמות ויחסים רעועים, בשעה זו נערכת בלשכת יו"ר ש"ס אריה דרעי בירושלים פגישת סולחה עם ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי וסגנו מש"ס, אבי אמסלם (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
אמסלם, דרעי ולסרי. ארכיון (באדיבות המצלם)

פרסום ראשון • תם הנתק: בשעה זו (רביעי) נערכת בירושלים בלשכתו של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, פגישת סולחה בה משתתפים ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי ויו"ר ש"ס בעיר אבי אמסלם. הפגישה הנערכת לאחר נתק ממושך והאשמות הדדיות בין ש"ס ללסרי.

אמסלם מכהן בתפקיד סגן ראש העיר באשדוד, אך מתקופת הבחירות, היחסים בין ש"ס ללסרי ידעו בעיקר מורדות עד לנתק מוחלט בין הצדדים.

הרקע לנתק: בבחירות המקומיות האחרונות היה נתון יחיאל לסרי במשבר קשה מול החרדים, כאשר יהדות התורה איימה לאורך כל הדרך לא לתמוך במועמדותו בעוד יו"ר ש"ס אריה דרעי היה הראשון להודיע על תמיכה בלסרי לראשות העיר.

אלא שבתום הבחירות הרגישה ש"ס נבגדת. ש"ס הגדילה את כוחה וקיבלה שישה מנדטים, אך למרות זאת, ולמרות היותה הראשונה לתמוך בלסרי, בחר ראש העיר לסגור הסכם קואליציוני תחילה עם יהדות התורה, כאשר ש"ס נדחקה לסוף, וקיבלה לדברי בכירים במפלגה את ה"שיריים".

בסופו של דבר, ש"ס נכנסה לקואליציה של לסרי עם חבילת תפקידים, אך המשבר לא איחר לבוא. לפני מספר חודשים דווח ב'כיכר השבת' כי ראש העיר לסרי מתעתד לפטר את סגנו אבי אמסלם בשל מאבקי השבת, אותם לטענתו תדלקו לכאורה בכירים בש"ס בגיבוי אמסלם.

בשל היחסים העכורים בין הצדדים, הנתק הגיע לשיאו עם חוסר תפקוד מוחלט של החברים מסיעת ש"ס בקואליציה.

כעת נראה כי המשבר תם והפגישה המשולשת בין יחיאל לסרי, אבי אמסלם ואריה דרעי תשים סוף למתיחות בין הצדדים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר