תיעוד בלעדי

חמשת החשודים בהתפרעויות בבני ברק - במעצר

חמישה בני נוער, ביניהם שני קטינים נעצרו על ידי המשטרה - שלושה מהם נעצרו ביום שני ושוחררו למעצר בית - וזאת בחשד כי נטלו חלק בהתפרעויות בבני ברק בחג השבועות • תיעוד בלעדי (חדשות)

חלק מהעצורים (צילום: באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

לאחר גל ההתפרעויות במהלך חג השבועות בבני ברק המשטרה ממשיכה בגל המעצרים של המעורבים בנעשה, ולאחר מעצרם אתמול (שלישי) של שלושה חשודים, הבוקר הם נעצרו בשנית עם שני חשודים נוספים.

מהמשטרה נמסר כי החשודים נעצרו לחקירה בתחנת המשטרה בסיומה ייבחן ויוחלט המשך ההליך הפלילי נגדם.

ל"כיכר השבת" הגיע תיעוד בלעדי של חמשת העצורים, היום, בחדר המעצר. כאשר שלושת החשודים שנעצרו ביום שני בחשד למעורבות במהומות בבית המדרש של דארג, שוחררו למחרת למעצר בית אך הבוקר נעצרו שוב, לאחר שתועדו נוטלים חלק בהתפרעויות נוספות בעיר.

"משטרת ישראל באמצעות יחידות השיטור העירוני וגורמי האכיפה בעיר ימשיכו לעבוד בשילוב זרועות ובכל האמצעים העומדים לרשותם על מנת להביא לאיתור ומעצרם של כל מבצעי העבירות ולמצות עימם את הדין עד תום", נמסר מדוברות המשטרה.

ל"כיכר השבת" נודע כי בשעה זו מתקיימת ישיבה בלשכתו של ראש העירייה אברהם רובינשטיין, בהשתתפות ראשי השיטור עירוני, מפקדי המשטרה ואנשי 'השומרים', על מנת להגביר את שיתוף הפעולה ולהגביר את הביטחון של תושבי העיר.

כזכור, לאחר פרסום המתקפה הפרועה, אמר ראש העיר רובינשטיין כי הוא מגנה זאת בחריפות וקרא למשטרה "לתפוס את האחראים למקרה החמור ולמצות עימם את הדין במלוא החומרה".

רובינשטיין אף שוחח עם מפקדי המשטרה ועם ראשי השיטור העירוני והנחה אותם להפיק לקחים ולתגבר את השמירה בתקופה הקרובה לטובתם ולביטחונם האישי של תושבי העיר.

"אני ראש העיר מחוייב לבטחונם האישי של כלל התושבים. דיברתי מייד אחרי האירוע גם עם הממ״ר מומו בוריה וגם עם המפקד השיטור העירוני והוריתי להם לעשות הכל על מנת למצוא את הפורעים ולהעמידם לדין", אמר רובינשטיין, "מדובר אמנם באירוע חריג אך אנו אחראים על כך שתושבי עיר התורה והחסידות ימשיכו לחוש בטוחים ומוגנים. לא ייתכן מצב בו אברכים וצעירים יוכו על ידי פורעים ואנשים אלימים ואף אחד לא יעצור ויעניש את העבריינים".

כפי שפורסם לראשונה ב'כיכר השבת', הסיפור החריג החל בעיצומו של ליל החג. החסידים שקדו על לימודם בבית המדרש 'דארג' כשלפתע נכנסו כמה נערי שוליים לרחבת בית המדרש והחלו להתיז מים לעבר החסידים.

לאחר מכן הגדילו הנערים לעשות, ואף הורידו מטף כיבוי אש שהיה מותקן במקום, תוך כדי שהם מוציאים את תכולתו בסמיכות לבית המדרש וגורמים נזק גדול ולכלוך רב.

כמה מצעירי החסידות שהחלו בניסיונות לגירוש הנערים המפריעים, נפצעו כתוצאה מהשלכת אבנים וסטנדרים על ידי המתפרעים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר