בתגובה להתפרעות

בני ברק: תגבור הסיורים ועיבוי כוח השיטור

לאחר האירועים האלימים עם מעורבות נוער השוליים, הוחלט בעיריית בני ברק על תגבור מערך סיורים רציף ורחב היקף בכל ימות השבוע ומעקב צמוד בלילות שבת בכל פינה בעיר (בארץ)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום: דוברות)

בעקבות מקרי האלימות החמורים שהתרחשו בליל חג השבועות כאשר נוער שוליים הטיל חיתתו על מתפללים ולומדי תורה על לא עוול בכפם, כינס ראש העיר בני ברק, אברהם רובינשטיין דיון חירום בלשכתו יחד עם מפקדי המרחב, בכירי השיטור העירוני, ראשי ארגון השומרים ונציגי הקהילות.

כצעד ראשון, הורה רובינשטיין על עיבוי משמעותי של כוח השיטור העירוני, באמצעות תגבור מערך סיורים רציף ורחב היקף בכל ימות השבוע ומעקב צמוד בלילות שבת בכל פינה ברחבי העיר, כשבמקביל לפעילות העירונית היזומה, תשתף העירייה באופן מלא תוך תיאום הדוק עם גורמי האכיפה המשטרתית.

קציני המשטרה דיברו בפגישה בהרחבה על התוכניות המקיפות לפיהם יגבירו את הפיקוח והאכיפה בשבועות הקרובים על מנת שלא לאפשר כל אלימות או הפרת סדר.

רובינשטיין אמר בסיום הפגישה, כי הוא "מחויב לביטחונם האישי של כלל התושבים. קיימנו ישיבות מקצועיות ושוחחתי בנושא הן עם מפקד המרחב מר מומו בוריה והן עם בכירי השיטור העירוני כשהדרישה היא ברורה - לעשות הכל על מנת להבטיח את שלוותם וביטחונם של תושבי העיר ולהבטיח שהפורעים האלימים, הן אלו שהיכו בברוטאליות בליל החג והן אלו שפגעו הלילה בקדושת בית הכנסת וספרי התורה, ייתפסו ויועמדו לדין עד האחרון שבהם".

האלימות בחג (צילום: מצלמות האבטחה)

ראש העיר הוסיף ואמר כי "לא תיתכן מציאות שכזו בעיר התורה והחסידות, בה אברכים וצעירים מוכים על ידי פורעים אלימים, או שפוגעים בקדוש והיקר לנו, בתחושה שאין דין ואין דיין. חייבים אכיפה משטרתית מוגברת מול כל ניסיון לערער את תחושת הביטחון בעיר".

לסיום סוכם עם כל הנוכחים על בניית מנגנון מסודר של תיאום ושיתוף פעולה בין כלל הגופים, משטרה, שיטור עירוני וארגון המתנדבים החרדי במטרה להגביר את הסיורים ולהחזיר את תחושת הביטחון לתושבים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר