סיכום שבוע

אלו חמש הכתבות הנצפות ביותר ב'כיכר השבת'

מאות כתבות עולות מידי שבוע ב'כיכר השבת', מידי סופ"ש 'ישי ורבינא' מגישים את חמש הכתבות שאתם, גולשי 'כיכר', אהבתם יותר מכל • צפו (ברנז'ה)

ישי ורבינא בכיכר | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

מידי שבוע, ישי כהן ואבי רבינא מגישים את חמש הכתבות הנצפות ביותר ב'כיכר השבת', הכתבות שאתם - גולשי 'כיכר' - אהבתם יותר מכל. מתוך התוכנית 'ישי ורבינא בכיכר', המשודרת מידי יום חמישי בשעה 19:00.

במקום החמישי

עשרות נערים התפרעו בליל חג השבועות בבני ברק ותקפו אברכים חסידיים עם מוטות עץ. התיעוד ממצלמות האבטחה שפורסם ב'כיכר השבת', הגיע למקום החמישי.

במקום הרביעי

מאפיית לנדנר המוכרת משכונת בית ישראל בירושלים, שהייתה מוקד משיכה לרבים שנהנו לראות את החלות הנאפות בשיטה מסורתית, הודיעה על סגירת שעריה לאחר 123 שנים.

במקום השלישי

תקיפה חמורה שחוותה אישה חרדית, אילצה אותה לשגר מסרון ל"שוטר קהילתי" - בעיצומה של שבת קודש. משיחת טלפון היא החליטה להימנע, כי חשה שזה עלול לגרום סכנה מוחשית, כדבריה.

במקום השני

שירה רבן, החרדית שעבדה במעון ראש הממשלה וכעת תובעת את נתניהו, גוללה השבוע בבית המשפט, כשלצדה בעלה האברך, את מסכת ההתעללויות שלדבריה עברה אך סירבה להישבע.

ובמקום הראשון

תיעוד יוצא דופן שהגיע לידי 'כיכר השבת' גולל אירוע דרמטי שהתרחש במודיעין עילית: אב שכח את בנו הפעוט ברכב הלוהט, פועל ערבי שעבר בסמוך זיהה את המצוקה, בהמשך האב רץ אחוז אמוק כשנזכר בבנו הקטן - אך נמלט עמו ולא הסכים לפנותו לבדיקה רפואית, מחשש שידווח למשטרה על המקרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר