הראיון המלא

יעקב אשר: מדינת הלכה? על סף המשיחיות וחוסר שכל

בראיון באולפן מתייחס ח"כ יעקב אשר לשאלה האם ישראל צרכה להפוך ל'מדינת הלכה', למאבק של אביגדור ליברמן נגד החרדים והאם ינקלביץ' הייתה צרכה לפרוש מ'כחול לבן'? (פוליטי)

ישי ורבינא בכיכר | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

בראיון באולפן 'ישי ורבינא בכיכר' מתייחס ח"כ יעקב אשר לשאלה האם ישראל צרכה להפוך ל'מדינת הלכה', למאבק של אביגדור ליברמן נגד החרדים והאם ח"כ עומר ינקלביץ' הייתה צרכה לפרוש מ'כחול לבן'?.

כותרות הראיון:

ליברמן ולפיד: "תמיד ידענו שליברמן צריך להתבטאות בשביל הבחירות. היו אג'נדות של הליכוד שאמרו לא כדאי להרגיז את ליברמן.

"אחרי תחילת המו"מ הקואליציוני אמרתי לא פעם שיש פה משהו אחר שמתנהל פה, הוא רוצה להפיל את נתניהו. אנחנו לא הולכים לריב אתו ולא נהפוך אותו ליאיר לפיד הוא לא שונא, אבל הוא משתמש באנשים שהיו חברים שלו, הוא אהב לדבר ביידיש ללכת לטשולנט ולרבנים אבל עכשיו הולך על הראש שלנו.

"אני אומר לגנותו של ליברמן שהוא לא יאיר לפיד. לפיד אנחנו לא שונאים אותו הוא שונא אותנו, כך הוא גדל כך הוא נולד. זאת העמדה שלו. איווט לא שונא חרדים, הוא רוצה להשתלט על המדינה בלי עקרונות בא לו לעשות בלאגן. והוא בחר את החרדים.

"על החלק של השימוש הציני בנו, ברמה האישית אדם שעושה שימוש ציני ואנשים אחרים יודעים שעושה שימוש ציני ברמה הכי יורדה בהסתה מגעילה לא נכונה ולא רלוונטית. הוא משתמש בנו וצוחק על הילדים שלנו. שידוך אני לא יעשה אותו.

"עם לפיד אידיאולוגית לא אשב כי ינסה לכפות את האג'נדה שלו. אבל ליברמן יישב בתוך הממשלה וזה לא מפריע לי. לא נסלח לליברמן, ברמה הפוליטית – אין לי בעיה עם האידיאולוגיה שלו.

היערכות יהדות התורה לבחירות: "אתה לא יודע מאיפה הסכנה שלך מגיעה, לא תכננו שליברמן יעשה את ההצגה הזאת. אחד הנושאים שהיו לפני הבחירות היו כאלה שרצו להצביע לליכוד. למדנו כולנו שבסוף לא אוהבים את כולנו כקולקטיב..

"זה נגמר כל כך מהר הפילוגים. אתם נמצאים בעבר היו מלחמות על המקומות ברשימה. הגענו להחלטה בהנחיית גדולי ישראל אנחנו עובדים באחדות. אנחנו לא בבית מרקחת יש פוליטיקה".

מדינת הלכה: "כשהמשיח יגיע תגיע גם מדינת הלכה. השימוש בדברים האלה הוא על סף המשיחיות מעורבבת עם חוסר שכל. הם עשו לנו ולעצמם פיגוע. אנחנו ודאי בעד ההלכה. אבל כשאתה נמצא במדינה ובכנסת נשלחנו לשמור על הציבור שלנו ולמור על הסטטוס קוו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר