בתגובה לירי

חיל האוויר תקף מתחמים צבאיים של חמאס ברצועת עזה

מטוסי קרב וכלי טייס של חיל האוויר תקפו הלילה מספר יעדי טרור של ארגון חמאס ברצועת עזה, בתגובה לירי על שדרות אמש • צה"ל: ארגון הטרור חמאס אחראי על כל הנעשה ברצועה (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
תקיפה בעזה. ארכיון (צילום: דובר צה"ל)

מטוסי קרב וכלי טייס של חיל האוויר תקפו הלילה (שישי), מספר יעדי טרור של ארגון חמאס ברצועת עזה, בתגובה לירי הרקטה על שדרות אמש. בצה"ל הדגישו: "ארגון הטרור חמאס אחראי על כל הנעשה ברצועה".

בהודעת דובר צה"ל נמסר: "הלילה תקפו מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל מספר יעדי טרור בהם תשתיות טרור במתחמים צבאיים וכן מתחם צבאי של הכוח הימי של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה. התקיפה בוצעה בתגובה לירי הרקטה ששוגרה מרצועת עזה מוקדם יותר הלילה".

דובר צה"ל הדגיש: "צה"ל ימשיך לפעול נגד ניסיונות לפגיעה באזרחי ישראל ורואה בארגון הטרור חמאס אחראי על כל הנעשה ברצועת עזה וממנה".

כזכור, לראשונה מאז סבב הלחימה האחרון בין עזה לישראל, שוגרה אמש רקטה לעבר העיר שדרות. היא פגעה ישירות בישיבת 'לב לדעת', סמוך לבית חב"ד בעיר, אך בחסדי שמים לא היו נפגעים. תלמידי הישיבה הדתית-לאומית יצאו שעות ספורות לפני הירי לביתם, ל'שבת חופשית' - וכך ניצלו חייהם.

הפגיעה הישירה, צילום: דוברות המשטרה

יו"ר כחול לבן והרמטכ"ל במיל', בני גנץ, תקף את התנהלות ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר: "כשמתעסקים בדייגים והעברת פרוטקשן מקטאר לא פותרים את המשבר בעוטף עזה ואת התוצאה רואים בשטח.

"אז מה עושים אחרת? ראשית תוקפים בעוצמה רבה וחסרת תקדים. שמים את הכוונת על בכירי חמאס. אחר כך מנצלים את השקט ליוזמה מדינית עם מנופים כלכליים - פרויקטים של התפלת מים וחשמל ותעסוקה של אלפי פועלים ועובדי הייטק בישראל וברמאללה, שיהיו תלויים בשמירה על השקט.

"יוזמים הפסקת אש בתיווך בינלאומי ולא נותנים לחמאס להכתיב אותה. אנחנו מחויבים לעשות הכל כדי להחזיר את היוזמה לידינו ואת השקט ואורחות החיים לתושבי הנגב המערבי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר