בעקבות הספינים

ב'יהדות התורה' מבהירים: הולכים עם נתניהו

לאחר שבסוף השבוע הופצו דיווחים לפיהם במפלגות החרדיות, בדגש על 'יהדות התורה', בודקים אופציה לשבת בממשלה עם בני גנץ, הסיעה האשכנזית יוצאת בהבהרה (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
גפני, ליצמן ונתניהו (צילום ארכיון: יצחק הררי, דוברות הכנסת)

לאחר שבסוף השבוע הופצו דיווחים לפיהם במפלגות החרדיות, בעיקר ב'יהדות התורה', בודקים את האופציה לשבת בממשלה עם בני גנץ, הסיעה האשכנזית יוצאת בהבהרה חריגה.

בהודעה מטעם ראשי 'יהדות התורה', יעקב ליצמן ומשה גפני, נכתב: "בניגוד לדיווחים השונים, השותפות עם הליכוד ונתניהו תימשך גם אחרי הבחירות הקרובות".

גורם בסיעה הוסיף: "עד כה טרם הצלחנו להבין מי עומד מאחורי התדרוכים שכביכול נסכים לשבת בממשלה בראשות בני גנץ. במצב הנוכחי אנחנו נשב בממשלה בראשות בנימין נתניהו ונמליץ רק עליו לתפקיד ראש הממשלה".

לדברי הבכיר, גם במצב שנתניהו לא יצליח להרכיב ממשלה: "אנחנו לא נסכים לשבת יום אחד בממשלה אחת עם ח"כ יאיר לפיד, שלא נדבר על רוטציה בתפקיד ראש הממשלה..".

כזכור, ביום חמישי פרסם העיתונאי בן כספית ב'מעריב' על מגעים בין יהדות התורה לכחול לבן לפני ההצבעה על פיזור הכנסת, שבועות לאחר שנבחרה.

גורם שהיה מעורב במו"מ אמר לעיתון: "החרדים הבינו שהם חייבים לחזור למעמד של לשון מאזניים אמיתית, ולהיחלץ מחיבוק הדב של נתניהו. הם לא יכולים להיות משויכים אוטומטית לצד אחד. הם גם יודעים שאם הפעם נתניהו לא יצליח להשיג רוב ללא ליברמן, נגמרו לו האופציות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר