יוצא להגנתה

רה"מ נתניהו: "רעייתי הפכה לשק החבטות"

על רקע פרישתו של מנכ"ל משרד ראש הממשלה יואב הורוביץ, בנימין נתניהו יוצא להגנת רעייתו שרה ואומר: "לא מכיר שום אישה או רעיה שעומדת במשך בהשמצות שקריות כאלה" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
שרה ובנימין נתניהו (צילום: קובי גדעון, לע"מ, פלאש 90)

על רקע פרישתו של מנכ"ל משרד ראש הממשלה יואב הורוביץ והטענות כי עזב בצל עיתות עם רעיית רה"מ, בנימין נתניהו יוצא להגנת רעייתו שרה ואומר: "לא מכיר שום אישה או רעיה שעומדת במשך בהשמצות שקריות כאלה".

לדברי נתניהו בעמוד הפיסבוק שלו: "בשנים האחרונות התפתח נוהג מכוער בתקשורת. בכל פעם שמישהו בסביבתי, ולעיתים גם לא בסביבתי, עוזב את תפקידו או לא נבחר לתפקיד, התקשורת מיד פוצחת במקהלה אחידה - 'שרה אשמה', 'הכל בגלל שרה'".

"אין זה משנה שבמקרים רבים שרה לא מכירה את האנשים ואפילו לא יודעת שמתנהל הליך מינוי לתפקידים שמדובר בהם", הוסיף רה"מ.

לדבריו: "הפרשנים הארסיים באולפנים חוזרים על דברי ההבל וההסתה שוב ושוב. 'נו כן', הם אומרים בארשת של חשיבות עצמית או כביכול בהבנה מעמיקה של הדברים, 'זו שוב שרה'. או כפי שהם נוהגים לומר לאחרונה בהנהון ראש ידעני ומאשים, 'זה בלפור'.

"אלו דברי שקר מרושעים ומלאי ארס. אני הוא זה שמחליט בראייה רחבה של מכלול השיקולים על המינויים שאני ממנה. אבל כמובן שהאמת לא מעניינת את מקהלת הארס, שהפכה לאחרונה גם למקהלת ההרס".

נתניהו הוסיף: "הם כבר לא מסתפקים בשקרים הארסיים על שרה. עכשיו הם גם מוסיפים שעובדים עוזבים בגלל ה״הרס״ שאני כביכול מביא על המדינה".

בסיום דבריו כתב: "אינני מכיר שום אישה או רעיה שהייתה עומדת במשך עשרות שנים תחת מטר אין סופי של השמצות שקריות ומרושעות כאלה ורצח אופי כזה - עומדת איתן וממשיכה לעזור לנזקקים, להיות אם מסורה לבנינו ולתת לי משענת וסעד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר