צפו בעצירת החשוד

נתפסו שלושה ערבים שהציתו אש בכוונה

כתב אישום הוגש כנגד 3 פלסטינים בני 20 בגין הצתה מכוונת של שדה קוצים, על פי כתב האישום למרות שלא הצליחו להצית בפעמים הראשונות הם ניסו עד שהצליחו לשרוף (ארץ)

השדה שנשרף (צילום: דוברות המשטרה)

כתב אישום הוגש היום (ראשון)' כנגד שלושה תושבי שייח' סעד בשנות ה-20 לחייהם שהציתו אש בשדה קוצים בכוונה לשרוף את המקום, ולאחר ההצתה נמלטו מהמקום.

לפני כשבועיים הבחינו לוחמי מג"ב באזור התפר בירושלים, בשלושת הנאשמים, פלסטינים שהציתו מספר מוקדים של צמחייה יבשה בסמוך לגדר הביטחון שבאזור שייח' סעד שבמרחב בנימין.

לאחר שהבחינו במציתים חצו הכוחות את הגדר לשטח הפלסטיני ולאחר מרדף רגלי הצליחו לעצור את אחד הנאשמים. כאשר במקביל הוזעקו אל מקום השריפה כוחות כיבוי שהצליחו להשתלט על האש ולכבותה.

הנאשם, תושב שייח' סעד בן 22 הועבר לחקירה במשמר הגבול ולמחרת מעצרו פשטו כוחות רבים של מג"ב בשיתוף חטמ"ר בנימין לכפר הפלסטיני שייח' סעד, שם איתרו את בתיהם של 2 הנאשמים הנוספים, איתרו אותם ועצרו אותם.

היום כאמור הוגש כתב אישום נגד 3 הנאשמים, בבית המשפט הצבאי עופר.

מכתב האישום עולה, שהשלושה נפגשו כמאה מטרים מגדר הביטחון ובעזרת מצית ניסו להצית שדה קוצים. הקוצים החלו לעלות באש וכבו. השלושה לא התייאשו וניסו "את מזלם" בהצתה בשנית ושוב הם כבו. בניסיון השלישי הצליחו החשודים להצית את הקוצים ולאחר מכן עזבו את המקום.

על פי כתב האישום, האש התלקחה והתגברה עד שהגיעו כוחות הכיבוי שכיבו אותה כ-30 מטרים מהגדר.

ממשטרת ישראל נמסר, כי "תמשיך לפעול במהירות ובנחישות מול כל ניסיון הצתה שעלול להוביל לפגיעה ברכוש ובנפש. עם הגשת כתב האישום ברור שתגובתם המהירה של הלוחמים שהביאו למעצר הנאשמים ולכיבוי השריפה מנעה אירוע גדול הרבה יותר."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר