חיבוק דוב

כך החרדים יתמודדו עם ההסתה של ליברמן

במפלגות החרדיות הבינו כי מתקפות חוזרות נגד ההסתה של ליברמן, יועילו לו, ולכן יצאו בקמפיין בו יחשפו את כל שיתופי הפעולה שלי ליברמן עם החרדים לאורך השנים (חרדים, בארץ)

ליברמן (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

ההסתה המתמשכת של אביגדור ליברמן, יו"ר 'ישראל ביתנו', נגד הציבור החרדי, כשבשיאה הוא מצהיר כי המטרה שלו היא הקמת ממשלה בלי החרדים, תזכה למענה מתוחכם במיוחד מהמפלגות החרדיות.

לפי הדיווח של יהודה שלזינגר, הכתב הפוליטי של 'ישראל היום', במפלגות החרדיות מתכננים לליברמן "חיבוק דוב" של ממש ו"להודות לו" על שנים של שיתוף פעולה.

המפלגות החרדיות מתכוונות לחשוף לפרטי פרטים את כל שיתופי הפעולה שהיו לליברמן איתם לאורך השנים האחרונות, ובכך להוכיח עד כמה המתקפה של ליברמן נגד החרדים היא ניסיון נואש לגרוף מנדטים.

בנוסף, יחשפו החרדים תיעודים לאורך השנים, כשליברמן הרגיש בנוח לבוא ולצאת בבתי הרבנים והאדמו"רים או לחגוג יחד עם הציבור החרדי באירועים השונים.

בשורה התחתונה, ההסתה של ליברמן נגד החרדים והניסיון להפוך אותם לשק החבטות של מערכת הבחירות, לא יישארו ללא מענה אך לא יזכו למתקפה חוזרת כי אם קמפיין שיחשוף את כל שיתופי הפעולה של ליברמן עם החרדים.

גורם במפלגות החרדיות אמר ל'ישראל היום' כי "ליברמן רוצה קטטה עם החרדים, לא ניתן לו את זה. הוא רוצה שנתקוף אותו, הוא רוצה להפוך להיות כאילו מגן החילונים נגד החרדים, אבל ליברמן שקרן. כל השנים האחרונות הוא שיתף פעולה עם החרדים בכל כך הרבה נושאים. הוא משקר לציבור שלו ואנחנו נחשוף את זה". לדברי גורם במפלגות החרדיות: "לא היה בשנים האחרונות חבר כל כך טוב כמו ליברמן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר