מחריד

פרטים חדשים על התקיפה האכזרית בבנימין

פורסמו פרטים חדשים מאירוע התקיפה האכזרי של הילדה החרדית בת ה-7 • במהלך שיחה עם המורה בבית הספר הצביעה הילדה על מחמוד נזמי קטוסה ואמרה 'זה הוא' (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

לאחר הגשת כתב האישום המחריד נגד מחמוד נזמי קטוסה מתפרסמים הערב (שני) פרטים חדשים על התקיפה האכזרית של הילדה החרדית בת ה-7 בסמוך לבית ספרה בעיר חרדית בבנימין.

על פי הדיווח של משה נוסבאום בחדשות 12, לאחר הגשת התלונה נגבתה מהילדה עדות מפורטת על התקיפה האכזרית, אך היא התקשתה בפרטים מזהים על התוקף.

לאחר יומיים היא חזרה לבית הספר, תוך כדי שיחה עם המורה היא הצביעה על הנאשם, מחמוד נזמי קטוסה, 'זה הוא'. כזכור, הנאשם עבד בבית הספר. מחמוד הכחיש כל קשר לילדה ולמעשים המיוחסים לו, אך הוא נקלח לבדיקה ונמצא דובר שקר.

על פי הדיווח, לחוקרים לא היה ברור איפה בוצעה התקיפה, ניסו לבצע שחזור עם הילדה עצמה אך היא לא ידעה לספר על המיקום.

בחלוף כמה ימים, התייצב במשטרה תושב היישוב עצמו כדי לברר מדוע מחמוד נעצר. כשנשאל מדוע הוא מתעניין במעצר הוא השיב שמחמוד בעיצומו של השיפוץ בביתו. החוקרים, שהגיעו לבית, מצאו דמיון לעדות של הילדה.

מוקדם יותר אמר עו"ד חיים בלייכר, המייצג את משפחתה של הילדה, בשיחה עם "כיכר השבת" כי: " במהלך עבודתו של הפלסטיני בבית הספר הוא נהג להביא לה סוכריות ולהתנהג אליה בחביבות מופגנת, לשם מטרה אחת, אותה ביצע לבסוף: "החשד הוא, שעובד בית הספר חטף את הילדה בת ה-7 ברכב, לאיזשהו בית באזור, ושם ביצע בה מעשים חמורים".

באשר לחבריו של הנאשם, שהיו חלק מהתקיפה, אמר הפרקליט: "להבנתי, אלו אנשים שנמצאים במגע קבוע, כזה או אחר, עם תושבים באותה עיר. לכן כל כך חשוב לתפוס גם אותם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר