חשמל פיראטי

שבוע אחרי השריפה: המשפחות החרדיות הורשו לחזור לביתם

שריפה גדולה פרצה ביום שלישי לפני שבוע, בבניין בן ארבע קומות, ברחוב מוסיוף 1 בירושלים, אך רק היום, שבוע אחרי - לאחר פעילות אינטנסיבית, הדיירים הורשו לחזור לביתם (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
האש בבניין (צילומים: חיים גולדברג, כיכר השבת)

שריפה גדולה פרצה ביום שלישי לפני שבוע, בבניין בן ארבע קומות, ברחוב מוסיוף 1 בירושלים. בשריפה לא היו נפגעים בחסדי שמים, אך על השכנים כולם נאסר להיכנס לבניין בשל סכנת בטיחות חמורה שהתגלתה ע"י חברת החשמל.

כעת, שבוע לאחר השריפה, הורשו הדיירים החרדים לחזור לבתי מגוריהם, זאת לאחר התנהלות ממושכת מול חברת החשמל.

ל'כיכר השבת' נודע כי השבוע נערכה ישיבה אותה הוביל מ"מ ראש עיריית ירושלים, אליעזר ראוכברגר, לצד מנהל אגף רישוי ופיקוח, ראש התביעה העירונית, האחראי על הפיקוח הבניה וראשי מנהל קהילתי בוכרים, בה סוכם על הפעולות הבטיחותיות שיש לבצע כדי לאשר את החזרת החשמל בהקדם האפשרי כדי להקל על מצוקת המשפחות.

אליעזר ראוכברגר ומהנדס העיר שלמה אשכול, חתמו על מכתב המאשר את חיבור החשמל בבניין לאחר בדיקת יועצי הבטיחות כי המקום תקין.

היום (שלישי) צפויים תושבי הבניין לחזור למקום מגוריהם לאחר נדודים של שבוע, זאת למרות עבירות הבניה וחיבורי חשמל פיראטיים הקיימים בבניין.

יצוין כי בשלב זה עדיין לא פורסמו ממצאי החקירה לשריפה הגדולה ממנה ניצלו בנס עשרות דיירים, כאשר מהחקירה הראשונית עלה כי מדובר במשחק באש של ילדי במחסן בגג הבניין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר