ה'טוק שואו' החרדי

ישי לפידות מארח את בנצי גופשטיין, אברהם וובר, דב אייכלר ושלומי בלוך

בפרק השלישי של 'הכיכר המרכזית', תכנית האירוח הראשונה של המגזר החרדי, ממשיך ישי לפידות לארח את האנשים הכי מעניינים המדברים על כל מה שחשוב • צפו בפרק המלא (TV)

הכיכר המרכזית | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

'הכיכר המרכזית', תכנית האירוח של ישי לפידות באולפן 'כיכר השבת', כאן עם פרק שלישי מעניין ומרתק כקודמיו.

הפעם מארח לפידות את יו"ר להב"ה, פעיל הימין בנצי גופשטיין, את נציג דגל התורה בוועדת הבחירות המרכזית, איש המספרים אברהם וובר, עורך התכנית 'מנדיביתאן' וכוכב רשת בזכות עצמו, העיתונאי דב אייכלר, ואת איש העסקים, הפובלציסט שלומי בלוך.

במהלך הדברים התבטא בין היתר גופשטיין כי הוא בעד מדינת הלכה, ולעומתו אמר ובר: אנחנו מכירים במדינה דה פקטו, לא כאתחלתא דגאולה.

שלומי בלוך תיאר, "אני הולך בשטרסבורג עם כיפה וציצית. לא מפחד. לא נורא כמו שמדברים. מה שהרגשתי 20 שנה בשטרסבורג מהצרפתים נגד היהודים, אני מרגיש עכשיו עם החילונים נגד החרדים".

דיון נוסף עסק בהשתתפות החרדית בחתונה הערבית, כאשר לדברי אייכלר, "החרדים שהלכו לחתונה הערבית שותפים לאנטישמיות. הם שונאים חרדי כמו שהם שונאים חילוני".

גופשטיין טען כי הם עשו את זה בשביל כסף, והזכיר כי הם רקדו עם דגלי אש"ף. וובר ניסה להגן עליהם: "אולי הם לא מכירים את הדגל".

אחד המשתתפים החרדים בחתונה, אמר בתגובה ל'כיכר השבת' כי לא עשו את זה בשביל כסף, אלא מי שהזמין אותם - הוא מוסכניק, חבר שלהם, והם רצו לכבד אותו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר