האופנוען החוצפן

אופנוען הצליח לפרק ולגנוב מצלמת תנועה

פעולות חקירה מהירות הביאו לאיתור אופנוען החשוד בגניבת מצלמה טקטית השייכת למשטרה. השוטרים שרדפו אחריו הצליחו לרשום את מספרו ולתפוס אותו מאוחר יותר (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
המצלמות שהוצבו (צילום: דוברות המשטרה)

ביום שני האחרון, פעלו שוטרי אגף התנועה באכיפה נגד עברייני תנועה על כביש 4 בין מחלף אשדוד ליבנה, במהלך הפעילות הוצבו בסמוך לכביש מצלמות טקטיות המשמשות לאכיפה ולהרתעה בקרב משתמשי הדרך.

בשעות הצהריים, שוטר שנכח במקום הבחין ברוכב אופנוע שנעצר על שטח ההפרדה באמצע הכביש, בזמן שהוא מסכן את עצמו ומבצע פירוק של המצלמה מהמעמד עליה היא מותקנת.

תוך זמן קצר הצליח האופנוען לפרק את המצלמה ולהימלט לכיוון דרום, השוטרים שניסו לעצור את הרוכב כרזו לעברו לעצור, אך האופנוען לא שעה להוראות השוטרים והאיץ את מהירותו תוך נסיעה פרועה עד שקשר העין עמו אבד.

השוטרים שהצליחו לתעד את מספר האופנוע, העבירו את פרטי האירוע ליחידה המרכזית באגף התנועה שהחלה עוד באותו היום לאתר את החשוד באמצעות מספר פעולות חקירה.

כעבור מספר שעות ובפעילות מאומצת של השוטרים, החשוד אותר בביתו באשדוד והוא עוכב לחקירה בגין גניבה בנסיבות מיוחדות והכשלת שוטר, לאחר חיפוש שבוצע בביתו. בתום החקירה החשוד בן ה-26 שוחרר בתנאים מגבילים והחקירה בעניינו נמשכת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר