הפרקליט באולפן

פרקליט ושכן הילדה: "לא רק ערבים תוקפים"

עו"ד נתן רוזנבלט, שכן של הילדה החרדית בת ה-7 שהותקפה באכזריות בעיר חרדית בבנימין, מדבר על הזעם של בני המשפחה על אנשי הימין והתקשורת והיחסים עם הערבים (חרדים)

ישי ורבינא בכיכר | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

עו"ד נתן רוזנבלט, שכן של הילדה החרדית בת ה-7 שהותקפה באכזריות בעיר חרדית בבנימין, מדבר בראיון באולפן 'ישי ורבינא בכיכר' על הזעם של בני המשפחה על אנשי הימין והתקשורת והיחסים עם הערבים.

כותרות הראיון עם עו"ד נתן רוזנבלט:

התחושה בעיר: "אף פעם אי אפשר להרגיש בטוח. אתה לא יודע במה ילד ייתקל. אין קשר לאומני לסיפור הזה. אנחנו מרגישים הכי בטוח שא-שר. אי אפשר להיות בטוחים לגמרי".

מעצר הערבי: "יכול להיות שזה החשוד יכול להיות שלא. גם אם נניח שחס ושלום החשוד עדיין מתהלך חופשי, אין מה לעשות אנחנו עיר עם למעלה מ-40 אלף ילדים, זה קורה".

הזעם על הימין: "דיברתי עם רב שקשור למשפחה ואמר לי שהם מאוד כועסים על גורמי ימין קיצוני שלקחו את זה למחוזות שלא קשורים למקרה".

היחס עם הערבים: "פיתחנו במשך עשרות שנים יחסי שכנות סבירים עם האוכלוסייה הערבית. יש אנשי ימין שמנסים להוביל אותנו למחוזות שאינם שייכים לנו. אין לנו שום דבר נגד האוכלוסייה הערבית. מעולם לא אירע פיגוע".

המשפחה: "תחשבו מה עובר על המשפחה. יש צו איסור פרסום. אבל כלי התקשורת נמצאים שם כל הזמן עם מצלמות. מהר מאוד קולטים את כל הסיפור הזה, וההורים האלה התלבטו מאוד אם להתלונן או לא. הגר"ח קנייבסקי הורה להם להתלונן במשטרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר