סכנה בכביש

חמק משוטר, פגע ברכב ונעצר על נהיגה בהשפעת אלכוהול

תושב קלנסוואה בן 44 ניסה לחמוק ממחסום שכרות משטרתי ונעצר על נהיגה בהשפעת אלכוהול לאחר שפגע ברכב. חברו, סירב להזדהות ותקף שוטרים, נעצר ושוחרר בתנאים (משטרה, ארץ)

הרכב (צילום: דוברות המשטרה)

בסוף השבוע פעלו שוטרי אגף התנועה נגד עבירות השכרות הגורמות לתאונות דרכים. השוטרים הקימו מחסום על כביש 57 במטרה לאתר נהגים החוזרים מבילוי, תוך נהיגה בהשפעת אלכוהול.

במהלך הבדיקות הבחין השוטר ברכב שנע בין כלי הרכב בצורה מחשידה וביקש מהנהג לעצור. אולם הנהג שזיהה את השוטר לא שעה להוראות, והמשיך בנסיעה איטית בין כלי הרכב בזמן שהוא דוחק את השוטר הצידה עם הרכב, ומתנגש ברכב שעמד בנתיב הימני (ללא נפגעים) ונעצר.

השוטר השתלט על הנהג והנוסע שהיו ברכב, ביחד עם שוטרים נוספים.

עקב ריח חזק שעלה מהבל פיו של הנהג, בוצעה בדיקת אינדיקציה במכשיר הנשיפון ונמצאה תוצאה של 1060 מ"ג. להמשך תהליך בדיקת השכרות סירב הנהג, תושב קלנסוואה בן ה-44, על כן נחשב עפ"י חוק כמי שנהג בהשפעת אלכוהול. בנוסף, נמצא כי נוהג בפסילה (בהיעדר) עם רישיון נהיגה שפקע משנת 2009.

הנוסע שהיה עימו בן ה-37 תושב קלנסוואה, נעצר לאחר שסירב להזדהות ותקף את השוטרים, הוא שוחרר למעצר בית בתנאים מגבילים לאחר חקירה.

באשר לנהג, נחקר ונשאר במעצר ובבוקר יובא בפני בימ"ש פ"ת לתעבורה לדיון בעיניינו. רישיון הנהיגה שלו נפסל למשך 30 ימים וכן רכבו הושבת ל-30 ימים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר