שר הפנים דרעי שותק

כרמל שאמה הכהן: התחרדות העיר רמת גן - איום אסטרטגי

ראש עיריית רמת גן, שזכה לתמיכת ש"ס - החברה בקואליציה, ממשיך בהתבטאויות ומעשים בניסיון להצר את צעדי החרדים • לא חוזר בו מההבטחה להפעיל תח"צ בשבת ומזהיר מהתחרדות (פוליטי)

ישי כהן ואבי רבינא | כיכר השבת |
אריה דערי וכרמל שאמה הכהן (צילום: פלאש 90)

ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן, שזכה בבחירות לתמיכת ש"ס, ממשיך בהתבטאויות ומעשים בניסיון להצר את צעדי הציבור החרדי בעיר ומצהיר כי אינו חוזר בו מההבטחה להפעיל תחבורה ציבורית בשבת, טוען שנעשה לו פולסא דנורא ומזהיר מהתחרדות העיר.

בראיון ל'חדשות 13' חזר ראש העיר על הצהרתו כי תופעל תחבורה ציבורית בשבת לחוף הים: "הם ייסעו, ברור". כרמל שאמה טען: "עשו לי פולסא דרנוא, אבל אם לא עשו לך פולסא - לא התקדמת בחיים".

באשר למאבקי הדת בעיר התבטא ראש העיר הטרי: "אני לא רוצה את רמת גן יותר חרדית. מי שחושב בבני ברק שהוא יכול להעביר ברמת גת תהליך התחרדות ולשנות אותה עם הזמן, אנחנו בונים חומה על ידי זה, זה איום אסטרטגי. באמת".

לדבריו: "בני ברק, עם כל השכנות ה.. והיא שכנות טובה ברובה, תמיד יש חיכוכים.. זה איום אסטרטגי".

כזכור, כרמל שאמה הכהן זכה לתמיכת תנועת ש"ס בבחירות לראשות העיר, ש"ס יושבת בקואליציה בראשות כרמל שאמה ונציגה משמש כסגנו. אך עד כה, יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי מסרב להתייחס לסערה בעיר רמת גן.

כפי שדווח מוקדם יותר ב"כיכר השבת", השבוע צפוי הפילוג בעיר להגיע לישיבת מועצת העיר, שם יאשרו החברים תחבורה ציבורית בשבת, זאת כאשר ש"ס חברה בקואליציה העירונית.

בשבוע שעבר קרא יו"ר 'האיחוד הלאומי' ח"כ בצלאל סמוטריץ' ליו"ר ש"ס דרעי לבקש מנציגו בעיריית רמת גן להתפטר מהקואליציה בראשות כרמל שאמה הכהן: "אני קורא לאריה דרעי להורות לנציגו לפרוש עוד היום מהקואליציה של שאמה שמובילה את רמת גן למקומות פופוליסטים ורעים מאוד".

כזכור, בחודש שעבר פרסם ראש העיר סקר בחשבון הפייסבוק שלו, בו בדק מי מהתושבים בעד ומי נגד הפעלת תחבורה ציבורית בשבת בסופי שבוע.

לפני כשבועיים התכנסו אלפי מסורתיים וחילונים לעצרת מחאה על חילול השבת עיר רמת גן, לאחר הודעת ראש העיר כי בכוונתו להפעיל תחבורה ציבורית בשבת.

בחודש שעבר יצאו גדולי התורה ובראשם הראשונים לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון והגאון רבי שלמה משה עמאר בקריאה לתושבי רמת גן לזעוק ולהתפלל בשעת פתיחת ההיכל על חילול השבת ברמת גן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר