נכנס לתפקידו

אמיר אוחנה: "לא מגיע בדחפור ולא בטנק"

אמיר אוחנה נכנס לתפקידו כשר המשפטים וריכך את אמירותיו על מערכת המשפט: "אני מגיע למקום שאני מעריך, מוקיר ומאמין בחזון שלו. אני מגיע בלב פתוח ובנפש חפצה" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
שר המשפטים אוחנה (צילום: יונתן סינדל / Flash90)

ח"כ אמיר אוחנה (הליכוד) נכנס היום (ראשון) לתפקידו כשר המשפטים וריכך את אמירותיו על מערכת המשפט: "אני מגיע למקום שאני מעריך, מוקיר ומאמין בחזון שלו. אני מגיע בלב פתוח ובנפש חפצה".

בפתח נאומו אמר: "זכות וכבוד גדולים נפלו בחלקי לעמוד לפניכם כאן היום בחיל, ברעדה וביראת כבוד אמיתיים, כשר המשפטים של מדינת ישראל, האמון על המערכת המשפטית, מעמודי התווך של הדמוקרטיה הישראלית.

לדבריו: "אני מגיע לכאן לא כזר למערכת המשפט, אלא כמי שחייו שזורים בחייה של מערכת המשפט. בעברי מאות ואולי אפילו אלפי שעות בית משפט. אני מגיע למקום שאני מעריך, מוקיר ומאמין בחזון שלו.

"פגשתי רבים מכם בימים האחרונים", הוסיף שר המשפטים: " גיליתי שמה שידעתי לא השתנה: יש במערכת המשפט, בפרקליטות, בייעוץ המשפטי לממשלה ובבתי המשפט אנשים חרוצים, מלאי ידע וחכמה, מקצוענות, מסירות ומודעות לשליחות הציבורית שבמילוי תפקידם".

לדבריו: "זהו אחד ממשרדי הממשלה החשובים והמשמעותיים ביותר, כזה שלפעולותינו במסגרתו תהיינה קרוב לוודאי השפעות אורך, רוחב ועומק על החברה הישראלית כולה. אני מגיע בידיים חשופות, בלב פתוח ובנפש חפצה, לקחת אתכם חלק, ולבנות. לא תהיינה מחלוקות בינינו גם על החשיבות העליונה בחיזוק אמון הציבור במערכת המשפט...".

אוחנה הוסיף: "אני מאמין באמונה שלמה כי יחד, ביכולתנו להביא את מערכת המשפט של מדינת ישראל, שיש מה להשתבח בה, לתפארתה ולימי הזוהר שלה.

"אם נשים לנגד עינינו את המטרה האסטרטגית של המשרד הזה, להעניק למדינה ולציבור שירותי משפט צודקים, הוגנים, יעילים – אני מאמין כי נצליח.

"נר לרגלינו יהיו הערכים העומדים בבסיס הקמתה של מדינת ישראל, ערכים שהם – ממש כמו האבן הגדולה הניצבת בכניסה למשרד המשפטים, אבן שהיא חלק מהחומה שהקיפה את ירושלים בתקופת בית שני – ערכים שהם סלע קיומנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר