בלימת חירום

תיעוד: בורח מהשטרים ופורץ מחסום רכבת

המשטרה עצרה צעיר בן 22 אשר פרץ מחסום רכבת תוך כדי בריחה מביקורת תנועה של שוטרים, וזאת במרחק קצר מהרכבת וכשהקטר נאלץ לבצע בלימת חירום • צפו (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

במהלך פעילות של המשטרה בכרמיאל, לפני כשבועיים, כנגד נהיגה מסוכנת ופורעת חוק, הבחינו השוטרים ברכב ללא לוחית זיהוי וסימנו לו לעצור, אך הנהג הגביר את מהירות הנסיעה ואף ניסה לדרוס את אחד השוטרים.

הנהג, המשיך בנהיגה פרועה בלב העיר כרמיאל, תוך שהוא מסכן את משתמשי הדרך, ביצע עקיפות בנתיב הנסיעה הנגדי והנהגים נאלצו לבלום או לסטות לשול והולכי רגל שחצו במעבר חציה נסוגו לאחור על מנת שלא להיפגע מרכבו של החשוד.

השוטרים, חסמו את נתיב הנסיעה של החשוד באמצעות ניידת ודוקרנים, אך החשוד פרץ את המחסום המשטרתי, עקף שיירה של רכבים שהמתינו במחסום הרכבת ופרץ את מחסום הרכבת - כשהרכבת נמצאת במרחק קצר והקטר נאלץ לבצע בלימת חירום.

השוטרים ביצעו סריקות לאיתור החשוד ופתחו בחקירה במסגרתה אספו ממצאים ותוך שעות ספורות איתרו את החשוד. הוא נעצר ובהמשך, בהתאם לבקשת המשטרה, מעצרו של החשוד בן ה-22, תושב בענה, הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בעכו.

לאחר חקירה מקצועית, פרקליטות מחוז חיפה גיבשה תשתית ראיתית מחומר החקירה שנאסף ע"י חוקרי המשטרה והיום הגישה נגדו כתב אישום בעבירות של סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו, חבלה במזיד לרכב ואי עצירת רכב לפני מסילת ברזל ובקשה למעצר עד תום ההליכים בבית המשפט המחוזי בחיפה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר