התפתחות משמעותית בפרשה

בעקבות ממצאים דרמטיים: הילדה שהותקפה מוסרת עדות

חוקרי המשטרה אספו מבית משפחת הילדה החרדית שהותקפה באכזריות, ממצאים שהעו"ד הגדיר כ"דרמטיים". בעקבות גילוים, מוסרת כעת הילדה בת ה-7 עדות נוספת בפני חוקרת ילדים (אקטואלי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

בשל ממצאים דרמטיים שנמצאו היום (שני), הילדה החרדית בת ה-7 שהותקפה באכזריות מוסרת כעת עדות נוספת בפני חוקרת הילדים.

הנאשם בתקיפת הילדה החרדית: בוכה וצורח "אני נקי"

את הממצאים אספו מוקדם יותר היום חוקרי המשטרה, מביתה של הילדה, ולדברי פרקליטי המשפחה, עורכי הדין יהודה פריד וטל גבאי, מדובר בממצאים "דרמטיים".

המידע על ממצאים אלו הגיע הבוקר למשרדי הפרקליטות הצבאית והמשטרה. לא ברור מדוע הם לא נאספו עד כה, אך נראה כי מדובר בהתפתחות משמעותית.

עד מחר, בדיון פומבי בחלקו שייפתח בשעה 09:00 בבית המשפט הצבאי, יצטרכו בפרקליטות להחליט האם הם מבטלים את כתב האישום נגד הפלסטיני מחמוד קטוסה, לאחר שכבר הוגש, בעקבות התמיהות הרבות שעלו בתיק.

הנאשם בוכה. האזינו (צילום: באדיבות כאן חדשות, כאן 11)

עו"ד מונדר אבו אחמד, המייצג את הנאשם, צוטט היום בוואלה! NEWS כי נאמר לו שהתביעה צפויה להמשיך עם התיק וכי היא תיתן לבית המשפט להכריע בו. "הם כבר עלו על העץ, ולא יכולים לרדת", הסביר.

אתמול זומנה לחקירה נוספת האישה, המתגוררת בעיר החרדית, שבביתה נטען כי בוצע המעשה המזעזע, ולדבריה, היא הייתה בבית בכל הזמן שנטען כי התקיפה התרחשה.

פרקליט המדינה שי ניצן התייחס אמש לביקורת הרבה סביב הליך החקירה, ואמר: "כרגע מה שמעניין אותנו זה להשלים את פעולות החקירה שניתן לבצע במקרה הזה. אין ספק שיהיה מקום אחרי זה של הפקת לקחים. יש כאן אדם במעצר וצריך להשלים את החקירה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר