טרור הבלונים

ישראל: עוצרים את את העברת הדלק לעזה

בישראל הודיעו הבוקר כי הוחלט לעצור את העברת הדלקים לרצועת עזה, דרך מעבר כרם שלום, וזה בשל המשך שיגור בלוני התבערה לעבר יישובי העוטף. אמש: פרצו 11 דליקות (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
אש בדרום (צילום: Moshe Shai/Flash90)

היחידה לתיאום פעולות הממשלה בשטחים הודיעה הבוקר (שלישי) כי ישראל מפסיקה את העברת הדלקים לתחנת הכוח בעזה, דרך מעבר כרם שלום, וזה בשל המשך הפרחת בלוני התבערה ליישובי הדרום.

אתמול פעלו כוחות הכיבוי ולוחמי צה"ל ב-11 שריפות שפרצו כתוצאה מבלוני התבערה שהופרחו מהרצועה. אחד מהבלונים נחת בגן ילדים, דקות לאחר סיום הלימודים. בנס לא היו נפגעים.

תמיר עידאן, ראש מועצת שדות נגב, אמר אמש:"בלון התבערה שנפל היום בגן הילדים במועצה יכול היה לגרום לאסון אם היה נוחת כמה דקות מוקדם יותר. זה בדיוק כמו טיל. אי אפשר להמשיך ולשתוק".

ח"כ אלון שוסטר , נציג העוטף ב'כחול לבן', תקף אמש: שוב שטחים בעוטף עזה עולים בלהבות. הפעם היכה הטרור בנקודה יקרה במיוחד ללבי: מצפור אסף סיבוני, חלל אסון המסוקים, שהוקם על ידי שלומית סיבוני, אמו, נשרף היום כליל בעקבות טרור התבערה. שוחחתי כעת עמה ועם בתה, דפנה, ושאבתי עידוד מהרוח הנחושה שלהן, שאמנם כואבת אך כבר מחשבת את הצעדים הבאים לשיקום הנקודה".

לדבריו: "לרה''מ ושר הביטחון כל זה כמובן לא מזיז. שריפת אתרי הנצחה לחללי צה"ל או שדות חקלאיים, בדיוק כמו מותם של ארבעה אזרחים בסבב הלחימה הקודם, אינם תמריץ מספק לשינוי מדיניות הסטטוס קוו מול רצועת עזה, והעתיד היחיד שהוא מבטיח לתושבי העוטף הוא בבחינת 'מה שהיה הוא שיהיה'"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר