התקיפה האכזרית

דיווח: הילדה החרדית סיפרה לחברתה על התקיפה

חוקרי המשטרה ניסו לגבות עדות מחברתה של הילדה, אך הוריה החרדים סירבו שתעיד • במשטרה בדקו חשד לתקיפה נוספת של קטוסה אך כעת בודקים חשודים אחרים (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
קטוסה, לאחר שחרורו (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

הילדה החרדית בת השבע שהותקפה באכזריות רבה ביישוב בבנימין, סיפרה לחברתה בזמן אמת על הפגיעות הקשות בה - כך נחשף הערב (שלישי) בחדשות 12.

את הדיווח על הסיפור לילדה, העביר גורם רווחה מהעיר החרדית לידי המשטרה, שביקשה לזמן את הילדה, חברתה של המותקפת, למתן עדות.

חוקרי המשטרה עשו מאמץ יוצא דופן כדי לגבות את עדות הילדה שעשויה לשמש עדות תומכת בראיות שנאספו, שכן היא ידעה על כך לפני הוריה של בת השבע.

עם זאת, כך על פי הדיווח בחדשות 12, האפשרות נמנעה לאחר שהוריה של הילדה הנוספת לא הסכימו לאפשר לבתם להעיד.

במקביל, בחדשות 13 דווח כי עלה חשד במשטרה כי מחמוד קטוסה, שכתב האישום נגדו בוטל היום, פגע בילדה נוספת מהעיר החרדית.

הילדה העידה במשטרה, ולא קשרה את קטוסה לשום אירוע מבחינתה.

כעת, בוחנים במשטרה כיווני חקירה חדשים, כולל פלסטינים נוספים אך גם אדם מהעיר החרדית בה מתגוררת הילדה שהותקפה.

קטוסה עצמו טען היום לאחר ששוחרר כי "עשו את הפוליגרף בצורה מוטעית". בראיון לרפי רשף בחדשות 12 אמר קטוסה כי ביצעו את הבדיקה, בה יצא דובר שקר, בעברית בלבד, למרות ששפת האם שלו היא ערבית.

לדבריו, כלל לא הראו לו את תמונת הילדה ואין לו מושג במי מדובר. "לא יודע מי זאת ועל מה מדובר בכלל, אני חף מפשע", אמר קטוסה, "אני מזדהה עם המשפחה ואין לי שום דבר נגדם אבל הם הגיעו לאדם הלא נכון וצריך למצוא את מי שעשה את זה".

"מהדקה הראשונה שלקחו אותי לחקירה שאלו אם אני רוצה עורך דין ולא רציתי כי חשבתי שלא צריך", הוא סיפר, "הלחיצו אותי בחקירה, הייתי קרוב לחודשיים במצב שאני לא מכיר את עצמי".

בראיון ליעקב אילון בחדשות 13 הוסיף, "התקרית הזאת הרסה לי את החיים, את המשפחה ואת הלב. אני עד עכשיו לא מאמין. הכול שקרים - אין מילה אחת שנאמרה עלי שהיא נכונה".

מנגד, עו"ד יהודה פריד, המייצג את משפחת הילדה אמר לחדשות 13: "אנחנו בהלם - לא מצליחים להבין את ההחלטה הזאת. אתמול בערב הועברו ממצאים למשטרה, המשטרה חקרה עד חצות ויותר מזה את ההורים והילדה, ובסיום החקירות נאמר לי מפי גורם משטרה בכיר כי הם מאמינים לילדה. הראיות לא רק שלא נחלשו - הן התחזקו. אז למה משחררים אותו?".

פריד הוסיף כי "מי שקיבל את ההחלטה להגיש כתב אישום הוא הפצ"ר עצמו. מה קרה מאז? הנחת העבודה שלנו היא שהילדה זיהתה אותו בוודאות, כזה שמתקן ומנקה בבית ספר, ויש רק אחד כזה - קטוסה. מי ערב שלפחות מבחינה תיאורטית הוא לא יוכל לפגוע במישהו אחר? מי ערב שבזמן הזה שהוא בחוץ הוא לא יעשה ככל שלאל ידו לשבש את החקירה?".

הפרקליט הדגיש: "למשפחה אין שום רצון שמישהו חף מפשע יישב בכלא. אנחנו רוצים שהפוגע הוא זה שיישב במעצר, אבל נקודת המוצא שלנו היא שהוא לא חף מפשע. גם הפצ"ר עצמו אומר שהוא עדיין חשוד ויש ראיות שקשורות אותו עדיין לפשע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר