רגע לפני

בחצות לילה: הילדה הובאה לזירת התקיפה

רגע לפני שפורסמה החלטת הפצ"ר לבטל את כתב האישום נגד מחמוד קטוסה, ביצעו חוקרי הימ"ר חקירה אינטנסיבית, בשיאה הובאה הילדה החרדית לזירת התקיפה (חדשות, בארץ)

קטוסה לאחר שחרורו, אמש (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

ביחידה המרכזית של משטרת מחוז ש"י המשיכו בפעילויות חקירה משמעותיות גם אחרי שהמסמך של הפרקליט הצבאי, שרון אפק, על ביטול כתב האישום נגד מחמוד קטוסה על תקיפת הילדה החרדית בת ה-7, כבר היה מוכן.

לפי הדיווח של אלי סניור ב-ynet, בחצות הלילה אתמול (שלישי) הגיעו חוקרי המשטרה עם הילדה החרדית לזירה בה לפי החשד בוצעה התקיפה האכזרית, וזאת בשעה שהוריה מסרו עדות חדשה בתחנה. בנוסף, רק ביום שני קיבלו חוקרי המשטרה לידיהם את היומן בו תיעדה הילדה את מה שעבר עליה במהלך החודשים האחרונים.

החקירה האינטנסיבית החלה, כך לפי הדיווח ב-ynet, ביום שני בצהריים, לאחר שפרקליטי המשפחה, יהודה פריד וטל גבאי, מצאו כי קפוצ'ון, בובה ויומן של הילדה, שייתכן וקשורים לאירוע, לא נלקחו על ידי חוקרי המשטרה. ביומן, בו היא תיארה לכאורה את שעבר עליה בתקופה האחרונה, אף היה ציור של ארבע דמויות שלפי החשד עומדים סביבה וצוחקים.

חוקרי הימ"ר הגיעו לבית המשפט לבקשת הפרקליטות הצבאית כדי לאסוף את המוצגים. החוקרים התרשמו והחליטו לזמן שוב את הילדה למתן עדות. לבני המשפחה אמרו כי מדובר בחקירה משמעותית שעשויה לקדם את החקירה.

לאחר חקירה של מספר שעות, בסמוך לחצות הלילה, הובאה הילדה עם קרובת משפחתה - בעוד הוריה מוסרים עדות - לאזור בו לכאורה בוצעה התקיפה, והילדה זיהתה את המקום.

אך כידוע, הפעולות האינטנסיביות הללו של חוקרי הימ"ר לא הועילו וקטוסה שוחרר אתמול (שלישי) לביתו וכתב האישום נגדו בוטל.

קטוסה עצמו טען אתמול בשיחה עם ynet כי "לא ראיתי את הילדה. לא מכיר אותה ולא את אמא שלה. אנשים נכנסים ויוצאים מבית הספר ואני לא מכיר אף אחד. כל הזמן הייתי אומר לשוטרים תלכו ותשאלו עליי ואני בטוח בעצמי".

הוא טען כי "יש מישהו מאחורי מעצרי. אני אחראי על 80 עובדים. כל הזמן הזהרתי אותם מכל טעות קטנה". על רגע המעצר שלו, הוא סיפר: "שאלתי את השוטר 'אתה בטוח שאתה צריך אותי?'. הוא אמר לי 'כן, אתה במעצר'. שאלתי אותו על הנסיבות, והוא אמר לי: 'אתה תדע בתחנת המשטרה'. שם אמר לי שאני צריך עורך דין. אמרתי לו שאני לא צריך עורך דין - כי לא עשיתי כלום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר