הנוסעים עוכבו בנתב"ג ויפוצו ב-2700 ש"ח

לפני כשלוש שנים עוכבו נוסעי טיסת ארקיע לאי קוס בנתב"ג במשך 7 שעות כשחלקם מקבלים תלושים לקפה ומאפה והצעת פיצוי - 50 דולר. ביהמ"ש פסק לפצותם כראוי (תיירות)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

האם זה מה שירתיע חברות מעיכובי טיסות? חברת התעופה 'ארקיע' תפצה 87 נוסעים בכ-234 אלף שקל, כך קבע בית משפט השלום בתל אביב.

הנוסעים תבעו את חברת התעופה, אחרי שלפני כשלוש שנים, המתינו למעלה משמונה שעות בנתב"ג, הגיעו למלון באי היווני קוס ב-2:00 בלילה במקום ב-18:00, כאשר החברה חילקה רק לבודדים מהם תלושים למאפה וקפה בזמן ההמתנה. על גבי המטוס קיבלו הנוסעים העייפים והרעבים כריכים קרים עם טונה קפואה שממש לא סיפקה אותם. לטענתם, לא היה נציג חברה שניגש אליהם לאורך כל זמן האירוע וההמתנה המבישה.

בחברת ארקיע ניסו להרגיע את הנוסעים הזועמים בפיצוי עלוב של 50 דולר לטיסה הבאה, אך הם התנגדו להצעה והתאגדו יחד לתבוע את החברה בייצוגו של עו"ד גבריאל הרשליקוביץ.

על פי הדיווח ב-ynet, בית המשפט לא קיבל טענותיה של חברת התעופה בדבר עומסים ותקלה טכנית: "זמן החסד שהוענק לחברות התעופה ארוך פי תשעה מאורך הטיסה עצמה. משהמתינו הנוסעים שעות ארוכות לטיסה שהיתה אמורה להסתיים תוך 50 דקות - הרי בוודאי הם זכאים לפיצוי בגין טיסה שבוטלה", קבע.

בית המשפט פסק, כי ארקיע תשלם הוצאות משפט וכן תפצה כל נוסע שתבע ב-2,280 שקל - 198,360 שקל סך הכל, בתוספת. כמו כן תשלם 25 אלף שקל הוצאות משפט ושכר טרחת עו"ד. בתוספת הפרשי הצמדה וריבית כחוק, כל נוסע יקבל 2,700 שקל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר