הסיכום שבוע

אלו חמש הכתבות הנצפות ביותר ב'כיכר השבת'

מאות כתבות עולות מידי שבוע ב'כיכר השבת', מידי סופ"ש 'ישי ורבינא' מגישים את חמש הכתבות שאתם, גולשי 'כיכר', אהבתם יותר מכל • צפו (ברנז'ה)

(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

מידי שבוע, ישי כהן ואבי רבינא מגישים את חמש הכתבות הנצפות ביותר ב'כיכר השבת', הכתבות שאתם - גולשי 'כיכר' - אהבתם יותר מכל. מתוך התוכנית 'ישי ורבינא בכיכר', המשודרת מידי יום חמישי בשעה 19:00.

במקום החמישי

במהלך הפגנות הקיצונים בבית שמש, כששוטרי משטרת ישראל ביצעו מעצרים וניסו לפזר את המפגינים שחסמו כבישים, הם משכו ברגלו התותבת של קשיש חרדי ששכב בכביש, עז שזו התפרקה.

במקום הרביעי

השופטת החרדית האמריקאית, רוחי פרייר, נקלעה לסיטואציה רפואית במהלך טיסה באירופה. פרייר שהקימה ארגון הצלה לנשים בניו יורק מיהרה לסייע לנוסע והצילה את חייו.

במקום השלישי

הרוחות הפוליטיות סערו במהלך השבוע בעקבות הדיווחים על כך שבליכוד בוחנים את האפשרות לבטל את הבחירות וללכת לממשלת אחדות רחבה. נכון להיום, הסיכויים לכך קלושים מאוד.

במקום השני

פועל ערבי שגנב ציוד יקר שהוכן לקראת הילולא של אחד הרבנים בהר המנוחות, פונה זמן קצר לאחר מכן - עם קטיעה ביד, לאחר שנפגע - לראשונה זה 30 שנה, בעבודות במפעל מצבות.

ובמקום הראשון

השבוע, חשפנו את הווידאו מברכת הגר"ח קנייבסקי שתהיה לרון קובי, ראש עיריית טבריה, "מפלה גדולה". קובי, השתלח במרן שר התורה ואמר כי "גם הרב קנייבסקי לא יקבע מה יקרה בטבריה! הכפייה החרדית הסתיימה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר