פתחו בריקוד

החב"דניקים הדפיסו את התניא ברמת טראמפ - וישלחו עותק לנשיא

קבוצה של חסידי חב"ד הגיעו לרמת טראמפ, והדפיסו שם את התניא. השליח: "נעניק עותקים בכריכת עור לנשיא ארה"ב טראמפ, לראש הממשלה נתניהו ולשגריר האמריקני" (חסידים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום באדיבות חבד און ליין COL)

קבוצת חסידי חב"ד שהגיעה הבוקר (ראשון) לרמת טראמפ שבגולן, הדפיסו את ספר 'התניא' ביישוב שנקרא על שם הנשיא שהכיר בריבונות הישראלית במקום.

מי שיזמו את הרעיון היו הבחורים השלוחים מישיבת 'צעירי השלוחים' בצפת עיה"ק, בשיתוף עם מנהל בית חב"ד האזורי ברמת הגולן, השליח הרב שלום דובער הרצל, שהדפיסו את התניא לצד השלט שהפך לנקודת ציון בינלאומית.

השליח הסביר, "לאחר שהשלט הוצב והממשלה התייצבה עם נתניהו העומד בראשה, התעוררו התלמידים השלוחים ב'צעירי השלוחים' שבצפת, ומיד התגייסתי לעזרתם, חשבתי שזה דבר נכון, כי זה נותן חיזוק לכל רמת הגולן ובפרט במצב כזה רגיש, כאשר אויבינו מתחזקים בגולן הסורי מצד איראן וחיזבאללה".

"אנחנו יודעים שהרבי תמיד רצה שיהיה חיזוק רוחני. והדפסת ספר התניא הוא בהחלט חיזוק רוחני לאזור כולו. אנו בטוחים כי תהיה לכך משמעות עבור התושבים בגולן וכלל יושבי ארה"ק".

בשיחה עם COL הוסיף כי "שגריר ארה"ב בישראל מר דיויד פרידמן יקבל ספר תניא שהודפס במקום כרוך מעור יוקרתי. בנוסף, גם ראש הממשלה בנימין נתניהו יקבל עותק עם כריכת עור, ואף הנשיא דונלד טראמפ בעצמו יקבל במתנה את הספר - ע"י חתנו ג'ארד קושנר".

כידוע, בהוראת הרבי מליובאוויטש, פועלים חסידי חב"ד על מנת להדפיס את ספר התניא, אותו חיבר האדמו"ר הזקן, בעל התניא והשולחן ערוך, בכל מדינות העולם.

כבר במלאות שנה להוראה זו, הודיעו החסידים כי הצליחו להדפיס את הספר במרבית המדינות בעולם בהם מתגוררים יהודים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר