פילוג בשמאל

לפיד וברק מתכתשים: "שמאל", "מטעה"

לפיד הבהיר כי לא יחברו למפלגתו של אהוד ברק, אותו כינה איש שמאל. בתגובה אמר ברק כי הדבר החשוב הוא גודל הגוש, אך לפיד הזכיר את דברי ליברמן על גודל המפלגה (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ברק ולפיד (צילום: Yonatan Sindel Tomer Neuberg/ Flash90)

יאיר לפיד ממשיך להסית: בראיון שנתן הערב (ראשון) ל'חדשות 13', אמר לפיד כי הוא רוצה מדינה חופשית וליברלית, ובמידה וכחול לבן יפסידו תהיה מדינת הלכה. בהמשך דבריו תקף גם את אהוד ברק.

בדבריו הערב, הסביר יו"ר יש עתיד, ואחד משלישית ראשי 'כחול לבן', ח"כ יאיר לפיד, כי מפלגתו לא תשב עם אהוד ברק בקואליציה, כי לדעתו הוא שמאלני מדי עבור השקפת העולם של מפלגתם.

לאחר מכן דיבר על כך שמי שרוצה להגן על בית המשפט צריך להצביע כחול לבן לא תנצח, כי אם היא לא תנצח יהיה כרסום במערכת המשפט ותהיה פה מדינת הלכה.

כאשר סיים עם החרדים והשמאלנים עבר לתקוף את ראש הממשלה נתניהו, והסביר כי הוא יעלה מיסים בצורה משמעותית, ואילו - הוא לא יעלה מיסים.

מטעם מפלגתו של ברק אמרו: "הדבר היחיד שחשוב הוא גודל הגוש שינצח את נתניהו ויחליף את השלטון. רצוי שאנשים מרכזיים בגוש ימנעו מלהדהד את דברי הפירוד של נתניהו ויתמקדו במאמץ להחלפתו".

בתגובה צייץ לפיד בטוויטר: "ברק מטעה ביודעין. מהרגע שאיווט ליברמן הודיע שימליץ לנשיא על כחול לבן אם היא תהיה המפלגה הגדולה ביותר, השתנו חוקי המשחק. אם רוצים לנצח חייבים להצביע לכחול לבן. אין זמן לתחביבים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר