ברחובה של עיר

הנגיד שמעון גליק נועד עם חבר המועצת של 'דגל התורה'

ברחובה של בני ברק, בגבעת ישיבת סלבודקא, תועד הנגיד הליטאי שמעון גליק בשיחה עם חבר 'המועצת' הגרמ"ה הירש כשלצדו דוד שפירא, נכדו של מרן הרב שטיינמן זצ"ל (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
גליק עם הגרמ"ה הירש ודוד שפירא, היום (צילום: באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

הנגיד שמעון גליק מארצות הברית, בעליו של העיתון 'יתד נאמן', ביטאון 'דגל התורה', השוהה בימים אלו בישראל במסגרת עסקיו, תועד היום (שני) בעיצומה של פגישה דרמטית, ברחובה של בני ברק עם חבר 'המועצת' הגאון רבי משה הלל הירש.

בתיעוד שהגיע לידי 'כיכר השבת' נראים הנגיד שמעון גליק כשלצדו דוד שפירא, נכדו ונאמנו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן זצוק"ל, משוחחים עם ראש ישיבת 'סלבודקא' וחבר 'המעצת' של 'דגל התורה', הגרמ"ה הירש, בסמוך לביתו בגבעת ישיבת סלבודקה בבני ברק.

הפגישה ברחובה של עיר

לדברי עוברים ושבים, במשך דקות ארוכות המתין גליק לראש הישיבה עד שיחזור מהישיבה, ובעת שהגיע, שוחחו מחוץ לבית, כאשר השיחה התנהלה ברובה באנגלית וביידיש.

כזכור, לפני מספר שנים נטל גליק חלק במהפך השליטה ב'יתד נאמן', בהוראת מרן הרב שטיינמן זצ"ל, ומאז הוא הבעלים של העיתון. כיום, במסגרת המאבקים הפנימיים ב'דגל התורה', הוא מזוהה עם חצרו של ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין.

לפני כחודשיים, נחשף הציבור למחלוקת הפנימית בקרב השליטה על 'יתד נאמן', כאשר גליק פרסם באופן חריג, בעמודו הראשון של העיתון, מכתב ובו הוא משיב לטענות השונות נגד הנהלת העיתון שהגיעו מצד חצרו של מרן הגר"ח קנייבסקי. לצד מכתבו הוא פרסם מכתב גיבוי מהגרי"ג אדלשטיין להנהלת העיתון בו נכתב כי הם מתייעצים איתו קבוע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר