עבר לדת"ל

ליברמן: ה'מכינות' התפתחו למיליציות דתיות

אחרי המתקפות החריפות וחסרות הרסן נגד הציבור החרדי, אביגדור ליברמן בוחר לתקוף גם את המכינות הקדם צבאיות של הציונות הדתית. הרב רפי פרץ: "אלו פרפורי גסיסה" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
אביגדור ליברמן (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

אחרי המתקפות החריפות וחסרות הרסן נגד הציבור החרדי, יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן בוחר הבוקר (שלישי) לתקוף את המכינות הקדם צבאיות של הציונות הדתית. יו"ר 'איחוד מפלגות הימין' הרב רפי פרץ הגיב לו בחריפות וטען כי מדובר בפרפורי גסיסה של איווט.

לדברי ליברמן בכנס הרצליה: "צריך לנתק בין משרד החינוך לבין המכינות הקדם צבאיות, אנחנו נעמוד על כך בממשלה הבאה. משרד החינוך הפך חרד"לי לחלוטין. העובדה שהרב גיורא רדלר עדיין נמצא בתפקידו זו פשיטת רגל מוסרית וערכית של ממשלת ישראל".

כהרגלו, ליברמן לא שכח לתקוף את הציבור החרדי: "יש עכשיו תחרות בין גנץ לנתניהו מי מתחנף יותר לחרדים. החרדים נמצאים יותר מדי זמן בממשלה. חייבים להפריד בין דת לפוליטיקה, אי אפשר להפריד בין דת למדינה. המועצות הדתיות הפכו לסניפי מפלגות".

בתגובה, תקף יו"ר 'איחוד מפלגות הימין' הרב רפי פרץ ואמר: "אני אומר לליברמן: שחרר אותנו, עבר זמנך. אלו פרפורי הגסיסה של הקריירה שלך, בזמן שהחברה הישראלית זקוקה לאחדות וריפוי הקרעים אתה רק מלבה אש ומעמיק את הקיטוב".

ח"כ ניר ברקת הוסיף: "ליברמן בחר בשיסוי מול המגזר החרדי וכעת מול המגזר הממלכתי-דתי. כך לא נוהגים. ‏הדרך חייבת להיות של חיבורים ואחדות בעם, וזאת למרות השונות המאפיינת את עם ישראל על כל גווניו ודעותיו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר