בחירות 2019

נתניהו נגד איווט ליברמן: "הוא צריך להתבייש"

ראש הממשלה תקף את אביגדור ליברמן, על כך שיצא נגד המכינות הקדם צבאיות של הציונות הדתית, ואמר: "מי שמשתלח בגיבורי ישראל, רק כדי לקושש כמה קולות - צריך להתבייש" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו וליברמן. ארכיון (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף הצהריים (שלישי) את יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן שיצא נגד המכינות הקדם צבאיות של הצינות הדתית: "מי שמשתלח בגיבורי ישראל רק כדי לקושש כמה קולות צריך להתבייש".

לדברי נתניהו: "הציונות הדתית היא מלח הארץ ויש לה תרומה אדירה לצה"ל ולמדינת ישראל. על בוגרי המכינות הדתיות והציונות הדתית נמנים רועי קליין ז"ל, אוריאל ואלירז פרץ ז"ל, דרור וינברג ז"ל ולוחמים ומפקדים רבים שמסרו את חייהם למען ביטחון ישראל".

"מי שמשתלח בגיבורי ישראל רק כדי לקושש כמה קולות צריך להתבייש", הוסיף.

כזכור, מוקדם יותר תקף ליברמן את הצינות הדתית ואמר: "המכינות הקדם צבאיות התפתחו למליציות דתיות. צריך לנתק בין משרד החינוך לבין המכינות הקדם צבאיות, אנחנו נעמוד על כך בממשלה הבאה".

דבריו הקשים של ליברמן, היום (צילום: מתוך IDC Herzliya בפייסבוק)

"משרד החינוך הפך חרד"לי לחלוטין", המשיך איווט לתקוף. "העובדה שהרב גיורא רדלר עדיין נמצא בתפקידו זו פשיטת רגל מוסרית וערכית של ממשלת ישראל".

בתגובה, תקף הרב רפי פרץ, יו"ר 'איחוד מפלגות הימין': "אני אומר לליברמן: שחרר אותנו, עבר זמנך. אלו פרפורי הגסיסה של הקריירה שלך, בזמן שהחברה הישראלית זקוקה לאחדות וריפוי הקרעים אתה רק מלבה אש ומעמיק את הקיטוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר