אירוע מרגש של הכנסת ספר תהילים מקלף סמוך לחדרי הניתוח ב'הדסה'

מנכ"ל 'הדסה' הפרופ' זאב רוטשטיין: 'יש לנו זכות לשמש אכסניה לספר תהילים מהודר' • לקראת המעמד המיוחד של סיום כתיבת אותיות פקד רב המרכז הרפואי 'הדסה' הרב משה קליין ביחד עם הנדיב את בתיהם של מרנן ורבנן גדולי ישראל שהתכבדו בכתיבת אות בספר (בריאות, שיווקי)

זקן ראשי הישיבות וראש ישיבת בריסק מרן הגאון רבי משולם דוד הלוי סלוביציק מברך את רב המרכז הרפואי הדסה הרב משה קליין (צילום: שלומי כהן ויוסי רוזנבוים)

ספר תהילים מקלף ידוע כבעל סגולה מיוחדת לרפואה וישועה: עד היום היו בארץ ישראל שני מקומות בהם הוצב ספר תהילים מקלף- בכותל המערבי ובבית מדרשו של מרן שר התורה מרן רבי חיים קנייבסקי שליט"א. השבוע זכה המרכז הרפואי 'הדסה' להיות המקום השלישי, עם השלמת כתיבת אותיות בספר תהילים מקלף לזכותם של אהרון מרדכי בן שושנה ואדל מלכה בת רבקה אסתר. הספר הונח אחר כבוד סמוך לחדרי הניתוח ב'הדסה עין כרם'.

ספר תהילים נכתב בידי סופר סת"ם ירא שמים בקדושה ובטהרה. בהוראת רב המרכז הרפואי הרב קליין ובעצה אחת עם גדולי הדור הוחלט להציב את הספר סמוך לחדרי הניתוח למען יוכלו הצריכים לישועה להתפלל בו ולזכות לכל הישועות והסגולות שיש באמירת תהילים מתוך קלף.

לקראת המעמד המיוחד של סיום כתיבת אותיות פקד רב המרכז הרפואי 'הדסה' הרב משה קליין ביחד עם הנדיב את בתיהם של מרן שר התורה מרן רבי חיים קנייבסקי שליט"א, מרן ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין שליט"א, מרן האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א, מרן הגאון רבי משולם דוד הלוי סלוביציק שליט"א, מרן הגאון רבי ברוך דוב פוברסקי שליט"א, מרן האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק שליט"א, מרן הגאון רבי יצחק שיינר שליט"א, המשפיע החסידי הגאון רבי אלימלך בדירמן שליט"א שהתכבדו בכתיבת אותיות בספר. גדולי ישראל שיבחו מאוד את היוזמה הברוכה שתהיה לתועלת גדולה ורפואה קרובה לבוא לכל חולי עמו ישראל.

באירוע חגיגי שהתקיים בסיום כתיבת הספר והכנסתו למקומו הראוי לו בבית הכנסת הסמוך לחדרי הניתוח נשא דברים חבר מועצת גדולי התורה מרן הגרב"מ אזרחי שליט"א ששיבח את הקשר המיוחד שיש ל'הדסה' עם המגזר החרדי: 'הרב קליין חולל מהפכה של ממש בקשר של 'הדסה' עם היראים לדבר ד' היום ב"ה כל מי שזקוק יש לו מענה כשר ומהודר בתכלית ב'הדסה'. בזכות הרב קליין שבת זה שבת-כשרות זה כשרות'.

מנכ"ל 'הדסה' פרופ' רוטשטיין אמר כי 'הדסה' גאה בזכות לשמש אכסניה לספר תהילים שכתב נעים זמירות ישראל דוד המלך. אנחנו שמחים לראות את האמון שיש לרבנים ולגדולי ישראל במרכז הרפואי שלנו שמשרת את כלל הציבור וגם את הציבור החרדי נאמנה. הרב קליין הפך את 'הדסה' למקום שמגשר בין העולמות ומהווה בית לכל החוגים והעדות בירושלים ומחוצה לה'. לצד המנכ"ל נוכחו באירוע גם בכירים נוספים ב'הדסה' בהם יו"ר מועצת המנהלים, מנהלי אגפים ומחלקות.

באירוע השתתפו חבר מועצת חכמי התורה הגאון הגדול רבי דוד יוסף שליט"א, שאמר שירושלים מתגאה שיש לה מרכז רפואי כמו הדסה שעל משמר ההלכה עומד הרב קליין. רבה של ירושלים הראשון לציון הגאון הגדול רבי שלמה משה עמאר שליט"א , רבה של ירושלים הגאון הגדול רבי אריה שטרן, שליט"א הגאון הגדול רבי יוסף אפרתי שליט"א, גאב"ד מעלה אדומים הגאון רבי אברהם דויטש שליט"א, הגאון הרב נריה שליט"א , רב העיר אור יהודה הגאון הרב ציון כהן שליט"א, רב אלון שבות ומכון לב הגאון רבי צבי רימון שליט"א. רב משרד הבריאות הרב פנחס פרנקל שליט"א.

כמו כן כיבדו את האירוע אישי ציבור ובראשם ראש עיריית ירושלים משה ליאון וסגן ראש העיר הרב צביקה כהן, חבר הכנסת הרב ישראל איכלר, חבר הכנסת מוטי יוגב, יועז הנדל, סגן שר הביטחון אלי בן דהן, מנכ"ל מועצת בתי העלמין הרב הלל הורוביץ.

הראשלצ_ורבה_של_ירושלים_הגאון_רבי_שלמה_משה_עמאר_מברך_את_רב_המרכז_הרפואי_הדסה_הרב_משה_קליין__על_המפכה_שעשה_בהדסה
זקן ראשי הישיבות וראש ישיבת בריסק מרן הגאון רבי משולם דוד הלוי סלוביציק מברך את רב המרכז הרפואי הדסה הרב משה קליין
חבר_הכנסת_הרב_ישראל_איכלר_כותב_אות
חבר_מועצת_גדולי_התורה_הגאון_רבי_ברוך_מרדכי_אזרחי_שליטא_בכתיבת_אות
חבר_מועצת_גדולי_התורה_וראש_ישיבת_קמניץ_הגאון_רבי_יצחק_שיינר_כותב_אות
חבר_מועצת_חכמי_התורה_הגאון_רבי_דוד_יוסף_נושא_דברים_לרגל_המאורע
יור_דירקטריון_הדסה_ארז_מלצר_כותב_אות
מנכל_המרכז_הרפואי_הדסה_הפרופ_זאב_רוטשטיין_בכתיבת_אות
סגן_שר_הביטחון_אלי_בן_דהן_בכתיבת_אות
ראש_עיריית_ירושלים_משה_ליאון_מכובד_בכתיבת_אות
רב_העיר_אור_יהודה_הרב_ציון_כהן_כותב_אות_בספר_תורה
רבה_של_ירושלים_הרב_אריה_שטרן_מברך_את_הנדיב
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר