"הצלת הדור"

גור נגד בעלי הסמארטפונים: "לא מוחים בהם מספיק"

במסגרת הכינוס שנערך בחסידות גור בעקבות הסערה בקהילה בארה"ב, תקף המשגיח הרב גולדפלאם: "המרחק בינם, לבין הישארותם יהודים - כחוט השערה בלבד" (חסידים)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הסערה בחסידות גור סביב ה'קעמפ' והחרמת העסקן בארה"ב על ידי רבנים מהארץ, ממשיכה ובחסידות תוקפים בעקבות כך את בעלי הסמארטפונים.

לטענתם, מחזיקי המכשירים, מעבירים הודעות גם לאלו שאינם מחזיקים בטלפונים החכמים, והופכים את האדמו"ר לאדם שניתן לשפוט את מעשיו.

במסגרת הכינוס שנערך בסוף השבוע החולף בבית המדרש של החסידות ברחוב רלב"ח בירושלים, דיבר על כך הרב אברהם ישעיהו גולדפלאם, משגיח בישיבה של החסידות.

לדבריו, בידי המחנכים הכוח למחוק את המצב שלצערינו קרה שהאדמו"ר הוא 'שפיט'. "הילדים שלנו שגרים בארץ הקודש צריכים להבהיר לאנשי הקהילה בחו"ל שאין דבר כזה לא לציית!".

הוא הוסיף כי "הציות לרבי זהו הצלת הדור, זהו חינוך העתיד. זה היה מלחמת המרגלים וקרח במשה רבינו, האם הולכים כדברו ממש, בעיניים עצומות, או ששואלים שאלות".

על האברכים המחזיקים בסמארטפון אמר, "יש אצלינו מאות אברכים שהמרחק בינם, לבין הישארותם יהודים, הוא כחוט השערה ממש, בגלל שמחזיקים בסמארטפון לצורכי פרנסה".

"יש לנו בקצה המחנה אברכים שמחזיקים סמארפון בלי אישור, ואף מפיצים הודעות בשטיבלאך", הוסיף. "זה אסור! זה בניגוד לדעת הרבי, ואנחנו לא מוחים בהם מספיק! וזה פוגע בחינוך הילדים שלנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר