שוטר חרדי כתב: "תחזור לאושוויץ", והתנצל

בעקבות הסערה ברשת בשל התבטאותו של השוטר החרדי, מתברר כי היא הוצאה מהקשרה והגיעה בתגובה לאמירות אלימות במיוחד שהופנו כלפיו וכלפי משפחתו (חדשות חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
מתוך ההפגנה השבוע, למצולמים אין קשר לכתבה (צילום: תומר רוקמן, פלאש 90)

עימות מילולי שפרץ אתמול ברשת החברתית פייסבוק הוביל להתבטאות קיצונית מצדו של שוטר חרדי, התבטאות שעוררה סערה, כעת, השוטר מתנצל ומסביר מה הוביל לאמירה הקשה.

העימות בין הגולשים התרחש בעקבות הפגנות החרדים הקיצוניים בירושלים. באחת התגובות כתב השוטר בתגובה לגולש שהשמיץ אותו: "כל הפרטים שלך אצלנו בתחנת משטרה, לטיפול חקירות. ואגב אני מוכן להיות נאצי אם תחזור לאושוויץ". כתב השוטר.

דבריו עורר סערה ברשת החברתית ומחוצה לה, כשרבים תהו כיצד שוטר מהין לתקוף אזרח במילים קשות כל כך שאף משתמעות כאיום.

אלא שבדיקת 'כיכר השבת' מעלה כי תגובתו של השוטר החריפה הייתה בתגובה לאלימות מילולית חריפה כלפיו.

בקבוצת ווטסאפ פנימית הגיב השוטר החרדי לתקרית, והבהיר את עצמו: "טוב חברים לא רציתי לפתוח את זה כאן אבל אני אעשה את זה: השוטר זה אני והדברים יצאו מהקשרם במכוון", פתח את דבריו.

"התגובה הזאת שלי באה מתוך תסכול, חוסר אונים ועוגמת נפש לילה אחרי חתונה של אחי שחצי נהרסה בגלל ההפגנות".

עוד הוסיף השוטר, "התגובה הגיעה בעיקר אחרי שאני סופג יום יום, שבוע שבוע קריאות של נאצי ועוד אינספור גידופים במשמרת ושלא במשמרת. בפרט כשאני משרת בעיר חרדית ושם זה קורה המון ברמה היומיומית".

לדבריו, "התגובה הזאת שלי הייתה למישהו אחר בכלל על תגובה אחרת לגמרי: בחור מחו"ל שנקרא... שקרא לי על תגובה פשוטה וללא שהשמצתי מישהו - נאצי , והוסיף שהוא יבוא לרצוח אותי ואת ילדיי ויתקלח בדם שלנו. זה מילה במילה מה שהוא כתב".

לדברי השוטר, "הוא כנראה מחק את התגובות שלו, אבל זה הסיפור לחלוטין. לא על שום תגובה אחרת. תשפטו בעצמכם. אוהב כל אדם ומכבד כל אדם. גם אם אני כותב דברים אולי מכעס של רגע אבל לא מתכוון לזה בכלל", סיים השוטר את הבהרתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר