"קידוש שם שמיים"

העמותה החרדית קיבלה את הפרס היוקרתי

העמותה שפועלת רבות למען חולי הפרקינסון - "התקווה לפרקינסון" הצליחה לגבור על כל ארבעת המתמודדים האחרים, וזכתה לקדש שם שמיים בעשייתה, ובזכייתה (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הזכייה בפרס (צילום: באדיבות המצלם)

בתחרות שנערכה השבוע בין עמותות בבדיקה מי העמותה הכי יעילה והכי שקופה, זכתה העמותה שמנוהלת ע"י חרדים - "התקווה לפרקינסון" ובכך זכתה העמותה לעשות קידוש ד'.

עמותת "תקוה לפרקינסון" מקיימת מזה כמה שנים, פעילות חיונית לחולי פרקינסון בירושלים, בין יתר הפעילות יש להם: תוכנית מגוונת של שלל תרגילים לחולי פרקינסון המתמודדים במהלך היום יום עם המחלה הנוראית.

פעילות העמותה אמנם מותאמת לכלל האוכלוסייה הירושלמית, אך כמובן תוך שימת דגש על הקהילה החרדית.

התחרות התקיימה בין 5 עמותות, שנבחרו מתוך עשרות להשתתף בקורס המאורגן עי פרזנטנס לקדם את ייעילות העמותות. בסיומו של הקורס היה על כל עמותה להציג את פעילות העמותה, את התקציב השנתי, ותוכנית פיתוח להמשך. בתוך פרק זמן קצר של 3 דקות בלבד! וזאת בפני הרכב של חמשה שופטים, שבניהם נמנו ראשי קרנות גדולים וגברת אריאלה רג'ואן ראש מִנהל תרבות חברה וספורט בעיריית ירושלים.

אחד המשתתפים אומר ל'כיכר השבת': "לראות ולשמוע איך העמותות מציגות את הפעילות היה זה מאוד מעניין, ובפרט כשאלו ענו על השאלות הנוקבות שהופנו אליהם מהרכב השופטים. מעבר לקבלת הפרס הייתה חשובה עוד יותר ההכרה מצד השופטים וכל קהל המשתתפים על התרומה של "עמותת תקוה לפרקינסון" לקהילה הירושלמית"

דבורה שפירא - מייסדת העמותה, הציגה את העמותה ואמרה: "התרגשתי מאוד מהאימון שנתתם בי", כל קהל הנוכחים שמנה כ-300 איש היו מהופנטים כשסיפרה את סיפורה האישי במילים פשוטות מהלב. כשסיימה את דבריה השתררה דממה באולם שהתחלפה מהר מאוד במחיאות כפיים מעודדות.

.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר