בחירות 2019

עמית סגל: כך החרדים איבדו את מעמדם ההיסטורי

החלטת המפלגות החרדיות שלא לשבת באף ממשלה עם יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד, הותירה אותם עם אופציה אחת: ממשלת נתניהו • עמית סגל מסביר: כך הסיעות החרדיות איבדו את לשון המאזניים (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
דרעי וליצמן, ערב פיזור הכנסת (צילום: עם רקין פנטון / Flash90)

פרשן 'חדשות 12', העיתונאי עמית סגל, הסביר בטורו ב'ידיעות אחרונות' כיצד הסיעות החרדיות איבדו את מעמדם ההיסטורי כ'לשון המאזניים' של ממשלות ישראל: החלטת המפלגות שלא לשבת באף ממשלה עם יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד.

בטורו, ב'ידיעות אחרונות', כתב סגל: "העניין הוא שבמאבק עד חורמה בלפיד, איבדו גם החרדים את מעמדם ההיסטורי כלשון מאזניים. אם הם אינם נוגעים ביש עתיד עם מקל, הרי שאין להם שום אלטרנטיבה פרט לליכוד.

"זו הסיבה שהם נאנסו לבצע ויתורים מרחיקי לכת בחוק הגיוס ולהסתפק בתיקים כמו בריאות ופנים בעוד שאר השותפים דורשים - ומקבלים -תיקים כמו הביטחון והמשפטים".

"גפני, דרעי וליצמן רחוקים מלהיות אנשי ימין מדיני. גם חיבתם הקטנה מאוד למתנחלים היא מן המפורסמות. אבל בגלל איבתם ללפיד הם בכיס של הליכוד", הוסיף הפרשן הבכיר.

סגל התייחס לקמפיין של איווט ליברמן כנגד החרדים והציונות הדתית וכתב: "במהלכיו האחרונים, מנסה אביגדור ליברמן להפוך ללשון המאזניים. הוא עולב במכינות הקדם־צבאיות, דורס את החרדים וסוחר בפומבי בראשות הממשלה בין גנץ ולפיד לנתניהו. על זה בדיוק נאמר: שניים רבים והשלישי לוקח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר