ראש העין

נעצר חשוד בהצתת בית הגננת המתעללת: נחצה קו אדום

ביתה של 'הגננת המתעללת' מהפעוטון "בייבי לאב" בראש העין הוצת לפנות בוקר. המשטרה עצרה חשוד בהצתה הדירה • עורך דינה של הגננת: "מבינים את הכעס, אך נחצה כאן קו אדום" (אקטואלי)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הצתה. ארכיון (צילום: ללא קרדיט)

המשטרה עצרה היום (שבת) חשוד בהצתת בית הגננת החשודה בהתעללות בפעוטון 'בייבי לאב' בראש העין. חוקרי כיבוי הוצלה שהוזעקו לבית הגננת זיהו מספר מוקדים חשודים והעריכו כי מדובר בהצתה מכוונת.

משפחתה של כרמל מעודה, הגננת החשודה שביתה הוצת, התייחסה להצתה: "מה שקרה לבית מדבר בעד עצמו. זו תוצאה ישירה של הסתה בפייסבוק".

בתוך כך, הורי הפעוטות שבהם חשודה מעודה בהתעללות יפגינו הערב מול בית הסוהר נווה תרצה, שבו היא כלואה.

ראש עיריית ראש העין שלום בן משה התייחס להצתה ואמר: "פגיעה בפעוטות היא פשע נורא שאין עליו מחילה. אבל על פשע לא מגיבים בפשע. השריפה היום יכלה להסתיים באסון בו היו נשרפים חפים משפע".

לדבריו: "האירועים האחרונים הם חריגים מאוד וחמורים מאוד. ראש העין היא הקהילה, מגובשת וערכית ואנחנו נדע להתגבר על האירועים הקשים. משעות הבוקר מנכ"ל העירייה אילן הררי נמצא בשטח, בתיאום מלא עם כוחות הכיבוי וההצלה. בזכות הפעולה המהירה והנחושה של כל הגורמים נמנע הבוקר אסון כבד".

מהמשטרה נמסר: "לפני זמן קצר ולאחר מספר פעולות חקירה מורכבות ע"י חוקרי המשטרה, נעצר חשוד בהצתה הבוקר ברח' סנהדרין בראש העין. החשוד מובא בשעה זו לחקירה בתחנת המשטרה. מחר בבוקר יובא לדיון בהארכת מעצרו בבימ"ש השלום בפ"ת".

ח"כ קרן ברק אמרה הערב: "הגננת המתעללת תשלם מחיר יקר על מעשיה האיומים והבלתי נתפסים - כך גם אלו שראו, ידעו ושתקו. מי שיגבה מהם את המחיר הוא בית המשפט ומערכת האכיפה. עם כל הקושי והזעם, עלינו לזכור שישראל היא מדינת חוק ולאיש מאיתנו אין את הזכות או הסמכות לקחת את הדין לידיו.

"פרשת הגננת המתעללת היא עוד נורת אזהרה אדומה ומסנוורת לחברה הישראלית כולה ולי ולחבריי, חברי הכנסת. כאמא וכמחוקקת, אני מתחייבת לעשות כל שביכולתי כדי להיענות לזעקת ההורים ולמנוע, ככל האפשר, את הישנותם של פרשיות מסוג זה."

כזכור, השבוע הודיעה המשטרה כי סיימה את חקירת החשדות להתעללות בילדים קטנים בפעוטון בראש העין, ומפרסמת היום (חמישי) את התיעוד הקשה לצפייה מהמעשים הנוראים של כרמל מעודה, מנהלת הפעוטון.

התיעוד מפליל את הגננת הצעירה במעשים זוועתיים של התעללות בחסרי ישע, דוגמת קשירה חוזרת ונשנית של פעוטות לכיסא, האכלתם באכזריות ומכות.

חקירת הפרשה הקשה החלה ביום 19.6.19, כאשר התקבל במשטרת ישראל דיווח על חשדות להתעללות בפעוטות בגן ילדים, לגילאי 3 חודשים עד 3 שנים, שנוהל בביתה של החשודה בת 25, בראש העין.

במהלך החקירה הרגישה, האינטנסיבית והמורכבת, נאספו נגד מעודה ראיות שביססו את החשדות. בין היתר, איתרו חוקרי המשטרה את סרטוני מצלמות האבטחה בגן, שתיעדו את הנעשה בו בשעות הפעילות ואת התנהלות החשודה מול הפעוטות.

מצפייה של החוקרים בסרטי האבטחה עלה, כי הגננת נהגה להעמיד את הפעוטות דקות ארוכות כשפניהם מופנות אל הקיר, להאכיל אותם באכזריות, לקשור את אחד הילדים בידיו לכיסא כשהן משוכות לאחור והוא ממרר בבכי עד נפילתו מהכיסא לרצפה כשידיו נותרות קשורות מאחור, וכן הכאת הילדים באמצעות מגבת ובידיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר