הימים הנוראים

ויז'ניץ מציגה: שגריר אישי לקניית מקום בהיכל

לאחר שבשנים שעברו סבלו חסידי ויז'ניץ משיים בעת רכישת מקום היכל בית המדרש בימים הנוראים, מיזם חדש בחסידות יחסוך את עוגמת הנפש • בפנים: מחירון המקומות (חסידים)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: יהודה פרקוביץ)

לקראת חודש אלול והימים הנוראים, מציגים בויז'ניץ מיזם חדש שיאפשר רכישת מקום בהיכל הקודש החדש, בקלות, ובלי להקשות על אלפי החסידים.

לאחר שבשנים הקודמות, סבלו בויז'ניץ מקריסת המערכות הטלפוניות בימים שלפני ראש השנה, מה שגרם לעגמת נפש גדולה בקרב חלק מהחסידים, שחשו קושי גדול בקניית מקום. השנה הוחלט בחסידות על מיזם חדש, בו ימונו נציגים אישיים לחסידים, כאשר כל נציג יהיה אחראי על קבוצת חסידים אחרת, וכך ידע כל חסיד למי עליו לפנות בנוגע למקום אותו ירצה לקנות.

בנוסף, תהליך המכירה יחל כבר בימים הקרובים, למעלה מחודשיים לפני ראש השנה, מה שיעניק מספיק זמן לחברי הוועד המארגן להיערך לקראת ראש השנה.

כדי להקל על החסידים בבחירת המקום, הכינו המארגנים מפה מיוחדת עם דירוג המקומות, כשהציבור מתבקש לבחור מקום לפי יכולת התשלום האישית, כאשר המחירים עומדים על 2500 ש"ח למקום יוקרתי ו- 500 ש"ח למקום הכי פשוט.

עוד הוחלט בויז'ניץ להפיק מחירון מוזל לאלו שרכשו לפני כשנה מקום קבוע, במסגרת קמפיין 'חלקי', בסכום שעמד אז על עשרות אלפי שקלים למקום.

בחסידות מקווים לעבור את הליך מכירת המקומות ביתר קלות, ובתקווה שהשיטה החדשה תועיל לטובת אלפי החסידים שמגיעים מכל רחבי הארץ לשהות אצל האדמו"ר בימים הנוראים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר