איך תצליחו לגרום לילד לצחצח שיניים? הנה 5 טריקים

צחצוח שיניים הוא חובה, כבר מהשן הראשונה. אבל לגרום לילדים לעשות את זה בפועל, זה קשה יותר מכפי שדמיינו. אז הנה, 5 שיטות מוכחות שיסייעו לכם לעודד את ילדיכם לתרגל היגיינת שיניים נכונה (משפחה)

תהילה אלטמן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

כולנו יודעים שילדים אמורים לצחצח שיניים, אבל לגרום להם לעשות את זה בפועל, יכול להיות קשה יותר מכפי שדמיינו מלכתחילה. אז הנה, חמש טכניקות בדוקות ומנוסות מאמהות אמיתיות שילמדו אתכם איך לעודד את הילד שלכם לתרגל היגיינת שיניים נכונה:

הפתיעו אותם

לפעמים, הדרך היחידה לנצח את הקרב, היא להפתיע את האויב. חכו עד שהילד שלכם שקוע לחלוטין בפעילות שהוא אוהב (בניית מגדלים בקוביות לגו) והתגנבו מאחוריו כדי לנסות לעשות את העבודה, לפני שהוא יכול להילחם.

צחצחו באמבטיה

אם אתם מוצאים את עצמכם רודפים אחרי הילד שלכם בכל רחבי הבית עם מברשת שיניים ביד, כדאי שתנסו שיטה אחרת. נצלו את הקהל "השבוי" שלכם ואת המברשות באמבטיה. הוא עדיין מתנגד ומפזר משחת שיניים על כל האריחים? היי, לפחות קל יותר לנקות את החלל המצומצם הזה.

הפכו את הצחצוח לטקס משפחתי

צחצוח שיניים יכול להיות מפחיד, מתסכל ומייגע, אבל אם הצאצא שלכם נמצא בשלב שבו הוא רוצה לעשות את כל מה שאתם עושים, ייתכן שתוכלו לשדל אותו לצחצח את שיניו אם תעשו את זה ביחד עמו. הראו לו שאתם אנשים אמיצים, בוגרים והוא ירצה גם להיות אחד כזה.

תנו להם "לעשות את זה בעצמם"

כל הילדים רוצים להיות אחראים (וגם המבוגרים, אנחנו מניחים). המנעו ממאבקי כוחות והרשו להם לעשות את זה בעצמם. קחו את הבחור הקטן שלכם לחנות כדי לבחור את כל הציוד - זה יעזור לו להתרגש ולהכנס לשגרה החדשה בכיף.

התחילו מוקדם

צחצוח השיניים הקטנות של הפעוט שלכם הוא לא רק כדי להכניס אותו לרוטינה של היגיינה טובה; זה בעצם מונע עששת, שהיא בעיה ענקית להפתיע. ככל שתתחילו מוקדם יותר, יהיו לכם פחות כאבי ראש מאוחר יותר. למדו אותו בטרם הוא לומד להגיד את המילה "לא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר