אלימים נגד חרדים

השר לביטחון פנים: "שוטר אלים - לא יישאר במשטרה" • צפו

התיעוד שנחשף ב'כיכר השבת', בו נראה שוטר כשהוא מושך סתם כך בפאותיו של מרדכי קרויזר ליד הפגנה בבית שמש, ממשיך להסעיר את צמרת המשטרה - והשר בראשם (חרדים)

דוד הכהן | כיכר השבת |
נאומו המלא של ארדן, היום (צילום: דוברות השר. תמונה ראשית, אילוסטרציה: באדיבות המצלם)

השר לביטחון פנים גלעד ארדן אומר היום (שלישי), כי "המשטרה צריכה לגלות אפס סובלנות לאלימות מיותרת של שוטרים" - זאת בעקבות המקרים הקשים שהתפרסמו לאחרונה ב'כיכר השבת', בדגש על תיעוד השוטר שמשך בפאותיו של מרדכי קרויזר בבית שמש, שנחשף אתמול.

בטקס חילופי מפקדי המשטרה במחוז צפון, השר הדגיש כי למרות שהוא מגבה באופן כללי את המשטרה, "זה לא אומר שאין תקלות ועשבים שוטים. זה לא אומר שאין שוטרים אלימים, המנצלים כוח לרעה ועלינו לטפל בהם משמעתית או פלילית".

"שוטר אלים שלא יודע לגלות איפוק לא יכול להישאר במשטרה", אמר ארדן באופן חד משמעי, והמשיך: "זו אחריות שלי ושל המפכ"ל - אני מצפה לנורמות האלה מכל מפקד בארגון. אני מגלה לצערי ששוטרים שפעלו בניגוד לחוק ממשיכים לשרת בארגון. שיש סלחנות לאלימות מיותרת מצד שוטרים".

תיעוד משיכת הפאות האכזרית (באדיבות המצלם)

לדבריו, "המשטרה עשתה עבודה מדהימה בשנים האחרונות כדי להתקרב לציבור החרדי, אבל אנחנו צריכים להוביל - ולהיות בראש".

יצוין, כי היו שהציגו את דבריו של השר לביטחון פנים כהתייחסות למחאת בני העדה האתיופית, ובשל כך הוא הוציא הבהרה מיוחדת בה נכתב: "בניגוד למבזקים ולכותרות, דברי לא נאמרו כלל בהקשר של חקירת מותו של סלומון טקה, אלא בהקשר של גילויי אלימות שוטרים שלא לצורך שפורסמו בימים האחרונים בטיפול בהפגנות החרדים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר