אלימות, אפליה וחינוך

ח"כ מלכיאלי בראיון: נפתלי בנט הזיק לחרדים

בראיון באולפן 'ישי ורבינא בכיכר', תקף ח"כ מיכאל מליכאלי את יו"ר 'הימין החדש' נפתלי בנט וטען כי בימיו כשר החינוך הוא הזיק לחרדים. וגם: אלימות המשטרה כלפי החרדים (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: יוחנן בלייך)

בראיון באולפן 'ישי ורבינא בכיכר', תקף ח"כ מיכאל מליכאלי את יו"ר 'הימין החדש' נפתלי נבט וטען כי בימיו כשר החינוך הוא הזיק לחרדים. וגם: אלימות המשטרה כלפי החרדים, חילול השבת ברמת גן וראש עיריית טבריה רון קובי.

כותרות הראיון:

אפליית הסטודנטים החרדים: "אפליה מכוונת ושיטתית. מצד אחד אומרים לציבור החרדי אל תהיו שואבי מים - תבואו למשירות בכירות בשירות המדינה, מחייבים אותם בתואר שני, וכשבאים לממן מלגות, 125 מיליון שקל, הציבור החרדי מופלה. כל הקריטריונים, חלק גדול מהם מכוונים נגד הציבור החרדי".

הטענות נגד נפתלי בנט: "דיברתי עם בנט הרבה פעמים, הוא לא מוכן לקבל את העמדות האלה. הוא הלך נגד החוק שלי בוועדת שרים. בנט פגע בסטודנטים החרידם. חד משמעית. הרבה מכתבים ששלחתי אליו - לא נענו. לא קיבלתי תשובה עניינית. הוא לא היה מוכן לפתור את האפליה".

תיעוד משיכת הפאות של המפגין: "זה מתחבר לסרטונים נוספים שראינו לאחרונה. אני חושב שכל ארגון צריך לעושת בדק בית, הסרטונים האלו לא מוסיפים כבוד למשטרה. אני מאוד מקווה שזה לא דבר שהיה כל הנשים והיום רק יותר קל להסריט. צריך ללמוד מארגוני השמאל שמגיעים לכל הפגנה עם עשרות המצלמות - והמשטרה נזהרת בהם יותר. הייתי מייעץ למפגינים לבוא עם המצלמות וכך המשטרה תזהר יותר".

חילולי השבת ברמת גן: "אין סיעה שנלחמה למען השבת כמו ש"ס. אני לא מכיר את סוגיית רמת גן, מה הנציג שאל ואת מי הוא שאל. אי אפשר להדיח נציג באמצע".

הביקורת של 'יהדות התורה' על ש"ס בנושא חילולי השבת: "אותם אנשים שמטיפים לנו מוסר על השבת ברמת גן, שיבדקו את כל השינוי הסטטוס קוו בבית שמש, תל אביב וחיפה. כשיהיו להם תשובות שם - שיחזרו אליי".

רון קובי: "הוא מזכיר את איווט ליברמן שעם חמשה מנדטים הוא רוצה לאחד את 'כחול לבן'. הייתי לוקח אותו לסיור אצל ראשי רשויות - אגב, שהעבירו תקציבים - שיספרו כמה תקציבים אריה דרעי העביר להם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר