חילולי השבת בחיפה

יעקב אשר: "אף אחד לא חושב שקליש תחבוש שטריימל"

ח"כ יעקב אשר ביקר בחיפה, דחה את הביקורת על חילולי השבת תחת כהונתה של עינת קליש בראשות העיר ותקף בחריפות גם את יו"ר 'ישראל ביתנו' איווט ליברמן. צפו (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
יעקב אשר בחיפה (צילום: באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

בכינוס שנערך בשעות הצהריים (שלישי) בביתו של הגאון רבי יחיאל במברגר, רב הקהילה החרדית בחיפה, נשמעה מתקפה נגד יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן על ידי ח"כ יעקב אשר מ'דגל התורה', זאת לצד אמירות אקטואליות על שמירת הסטטוס-קוו בעיר חיפה.

תחילה התייחס יעקב אשר לשמירת הסטטוס קוו בחיפה ולתנאים המגיעים לבני המגזר החרדי, תושבי העיר, זאת לאחר תמיכת המפלגה בעינת קליש רותם לראשות העיר. "אף אחד לא חושב שהיא הולכת לחבוש שטריימל בשנים הבאות", פתח אשר את דבריו, "אנו לא מחפשים להפוך את חיפה למדינת הלכה. יש היום שלטון בעיר שמבין שהתושבים החרדים של חיפה הם תושבים לכל דבר ועניין, לכל אחד יש את הצרכים שלו, זה נותן לנו חיזוק גדול".

יעקב אשר הגיב לפרסום ב'כיכר השבת' על הפעלת תחבורה ציבורית לחוף הים בשבתות ואמר כי "לאחרונה מישהו נזכר שיש לו בעיה עם הסטטוס קוו שכבר עובד 30 שנה, ביקורת תמיד ינסו להמציא".

אשר התייחס לבחירות הכלליות הקרובות, תקף את ליברמן ואמר כי "הבחירות נכפו עלינו בגלל אגו של אדם אחד. מתאים לומר שהוא אנטי חרדי או דתי, האמת הוא שהוא אנטי ביבי, בצורה לא מכובדת משתמש בנו, הוא לא האיש של ההשקפה והאידיאולוגיה נגד החרדים, גם בתקופות שהיה שר הביטחון היו דברים שהיה קל לנו בתקופתו, הוא לקח את הציבור החרדי ככלי, כשוט מול ביבי, מסיבות שלו וגרר את כולנו למערכה".

ח"כ אשר סיים את דבריו ואמר כי "אנחנו מודאגים מהאנשים שהאידיאולוגיה שלהם היא כזאת, אנשים כמו לפיד עם אידיאולוגיה אמיתית. אבל כאן האידיאולוגיה היא אנטי ביבי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר