מאבקי בית שמש

הקיצוניים נגד עליזה בלוך: "נעשה בלגן בשכונות החילוניות"

המאבקים בין ראש עיריית בית שמש עליזה בלוך לקיצוניים - מחריפים. לצד שלט חדש שנתלה בגנותה, אומר גורם קיצוני בעיר ל'כיכר': "היא לא תצליח לפנות את בית הכנסת" (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
עליזה בלוך (צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90)

המאבקים בבית שמש בין ראש העיר עליזה בלוך לבין הקיצוניים, מחריפים וזאת למרות שמיד לאחר היבחרה היה נראה כי הוא נוקטת בשיטה שונה בהתמודדות מולם.

בשיחה עם "כיכר השבת", אומר גורם בכיר מהקיצוניים בבית שמש כי "כשבלוך נכנסה לראשות העירייה, היא סיפרה לכולם שהיא מגיעה לעשות סדר, אני אומר לך שאם הסדר שלה נקרא להפוך את העיר ואת השכונות שלנו פה, ולהרוס בתי כנסת - אז שתמשיך לעשות סדר בעיר, ואנחנו נעשה את הסדר שאנחנו מכירים".

"אין שום סיכוי שהיא תצליח לפנות את בית הכנסת הזה", אומר אותו גורם בהתייחסו לבית הכנסת אותו פעלה העירייה לפנות בשבוע שעבר בגיבוי המשטרה - פינוי שהגיע לכותרות עקב חשיפת "כיכר השבת" על מעצרו של מרדכי קרויזר ומשיכת פאותיו בידי אחד השוטרים.

השלט החדש שנתלה (באדיבות המצלם)

לדבריו, "יש הרבה בתי כנסת על אותם שטחים בעיר, רק בגלל שאין לנו גב בעירייה, ואנחנו לא נותנים שם שוחד - אז אותנו מפנים".

"אני רוצה לספר לבלוך", הוא משגר איום מרומז, "שיש לנו צבא של אנשים הרבה יותר גדול מהעירייה, וההוכחה לכך ששלטי הצניעות עדיין פה, עם כל השוטרים, הארגונים ובתי המשפט. אם היא תמשיך לעשות פה בלגן, הבלגן שלנו יגיע לשכונות החילוניות, וזה כבר לא כדאי לבלוך". הגורם, מאשים את בלוך גם במעצרו של האברך מרדכי קרויזר ובהתעללות שחווה, בשל מעורבות העירייה בפינוי בית הכנסת.

בתוך כך, הערב נתלה שלט חדש נגד עליזה בלוך במקום בו נהרס בית הכנסת, לצד הגרפיטי בו היא כונתה כ"מחבלת", נכתב: "כאן נהרס בית כנסת יהודי בפוגרום שבוצע ע"י שוטרי משטרת ישראל סאדיסטיים בימי פרעות בלוך בפיקוחה ובהנחייתה של הצוררת בלוך שר"י".

תגובת ראש עיריית בית שמש עליזה בלוך לא התקבלה עד לשעת פרסום הכתבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר