"אין כל חשד"

חקירת תקיפת הילדה החרדית: 100 חוקרים, בלי קצה חוט

כ-100 חוקרים, מומחי סייבר, בלשים ואנשי מודיעין עמלים בחקירת פרשת תקיפת הילדה החרדית בת ה-7 בניסיון למצוא קצה חוט שיבסס חשד, אך עד כה ללא הצלחה. כל הפרטים על החקירה (חדשות)

מחמוד קטוסה לאחר שחרורו (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

שבועיים לאחר ביטול כתב האישום נגד מחמוד קטוסה, בפרשת תקיפת הילדה החרדית בת ה-7 מהיישוב בבנימין, ולמשטרה עדיין אין קצה חוט בפרשה.

מאז שבוטל כתב האישום התרחבה חקירת המשטרה בניסיון לבסס את החשד או למצוא חשודים חדשים בפרשה, אך עדיין ללא הצלחה.

לפי הדיווח של משה נוסבאום ב'החדשות', למרות המאמצים האדירים שמשקיעה המשטרה בפרשה, היא כרגע נמאת במבוי סתום.

היחידה המרכזית של מחוז ש"י משקיעה מאמצים כבירים בחקירת הפרשה, כ-100 חוקרים, מומחי סייבר, בלשים ואנשי מודיעין עמלים בחקירה הזאת בניסיון למצוא קצה חוט.

בנוסף, מפקד משטרת מחוז ש"י, משה ברקת, מקיים מדי 48 שעות דיון סטטוס מיוחד על מצב החקירה במהלכו נערך סיעור מוחות כדי למצוא כיוונים חדשים ולהחליט באיזה כיוון להמשיך את החקירה.

לפי הדיווח של נוסבאום, אין שום ממצא שמעלה חשד כלפי יהודי שביצע את המעשים החמורים, לא בסביבת משפחתה של הילדה ולא מבין תושבי היישוב בו אירע המקרה המזעזע. כמו כן אין ממצאים חדשים שמעלים חשד נגד אזרח פלסטיני שהועסק ביישוב.

ב-ynet דווח כי היום (רביעי) צפוי להתקיים דיון שיעסוק במחדלים ובליקויים שהתרחשו בחקירה שאילצו את המשטרה והפרקליטות הצבאית לבטל את כתב האישום נגד קטוסה.

גורם במחוז ש"י במשטרה, שבו נחקר המקרה, אמר ל-ynet: "אנחנו נושמים את התיק הזה, אוכלים אותו, ועסוקים בו ברמות מטורפות. יש כאן עבודה מאומצת שמושקעים בה משאבים אדירים".

עוד דווח ב-ynet כי חלק מהחפצים של הילדה שנשלחו לבדיקת מעבדה - חזרו ללא תוצאות אך עדיין ממתינים לתוצאות הבדיקות משאר הדברים, אם כי במשטרה אין אופטימיות באשר לתוצאות הצפויות.

בנוסף, הילדה תושאלה בפעם החמישית ולאור חשד חדש שעלה לגבי אזור מסוים שבו לכאורה התרחש המקרה הקשה, בוצעו פעולות חקירה רבות, אך לא עלה דבר.

כזכור, הפרשה החלה לפני כשלושה חודשים, כשאמה של הילדה התלוננה במשטרה על המקרה. החקירה נשארה בידי התחנה המקומית של המשטרה, מה שעורר ביקורת רבה שחקירה כה סבוכה לא הועברה לידי הגורמים המתאימים לכך.

כשבועיים לאחר הגשת התלונה, נעצר מחמוד קטוסה בחשד למעורבות במקרה אך המשטרה לא הצליחה להביא ראיות להרשעתו ובעקבות הסערה הציבורית שהתעוררה, כתב האישום שהוגש נגדו בוטל, כחודשיים לאחר שהחלה החקירה, והוא שוחרר לאחר 55 ימי מעצר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר