הותר לפרסום

פלסטיני שעבד בבית ספר חרדי בעיר אשדוד תקף תלמידה

נערה בת 13 הלומדת במוסד חינוכי באשדוד, נלקחה לדירה סמוכה על ידי תושב השטחים שהועסק בשיפוצים בבית ספרה, ושם הוא תקף אותה באכזריות. לאחר מכן נמלט ליו"ש - אך נתפס (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

תושב השטחים, שהועסק בעבודות תחזוקה בבית ספר חרדי באשדוד, נעצר אתמול והועבר לחקירה בחשד שתקף באכזריות בנערה בת 13 הלומדת במקום. לפני זמן קצר (רביעי) הוארך מעצרו בבית המשפט באשקלון.

מהפרטים שהמשטרה מתירה כעת לפרסום עולה, כי תושב השטחים בשנות ה-30 המאוחרות לחייו, נעצר בחשד שביצע עבירות בקטינה, בעת שהועסק בשיפוצים במוסד החינוכי בעיר.

"מיד עם פתיחת החקירה", מתארת המשטרה בהודעתה, "ולאחר שהחשוד נמלט לשטחים בעקבות המעשים המיוחסים לו, ביצעה המשטרה פעולות רבות לאיתורו, תוך סיוע יחידות משטרה וגורמי ביטחון שונים".

כאמור הבוקר הוא הובא בפני בית המשפט, שנעתר לבקשת נציג המשטרה והאריך את מעצרו בשישה ימים נוספים.

לפי המשטרה, בשלהי חודש מאי התקבל דיווח במשטרה אודות הקטינה אשר לומדת במוסד חינוכי בעיר אשדוד, שם הועסק בעבודות תחזוקה שונות עובד תושב שטחים ובמסגרת זאת נרקמה היכרות בין השניים.

על פי החשד, השניים ניגשו אל דירה סמוכה אותה משפץ גם כן החשוד, ושם הוא תקף אותה באכזריות. "לאחר אירוע זה, משהבין החשוד כי מעשיו נחשפו, עזב את העיר חזרה לשטחים", מדווחת המשטרה.

"בעקבות כך, החלו פעולות חקירה מידיות שהעלו כי החשוד נמצא בשטחי הרשות, נעשו מגוון פעולות לאיתורו לרבות סיוע בגורמי ביטחון, וכל זאת במטרה להביאו לחקירה. החקירה עדיין נמצאת בראשיתה ונמשיך בביצוע פעולותיה הנדרשות על מנת להגיע אל חקר האמת", נמסר מהמשטרה.

כזכור, ביממה האחרונה דווח כיצד עולים עד כה בתוהו כל מאמצי המשטרה לאתר את מי שתקף את הילדה החרדית בת ה-7 בעירה שבבנימין.

קטוסה, לאחר שחרורו (באדיבות כאן חדשות, כאן 11. תמונה: Yonatan Sindel/Flash90)

בפרשה זו נטען תחילה כי התוקף הוא מחמוד קטוסה מהכפר דיר קדיס, שכביכול חטף את הילדה מבית ספרה בה הוא עבד - ותקף אותה באכזריות.

לאחר כשלים רבים בחקירה זו, שוחרר קטוסה הפלסטיני מבית המעצר הצבאי בעופר, שם היה כלוא במשך כחודשיים, והתקבל בחגיגה גדולה על ידי מאות ממכריו בכפר.

אל החגיגות הגיע גם זר פרחים גדול, שנשלח למקום על ידי מעסיקו החרדי של קטוסה, שהביע בו אמון לכל אורך הפרשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר