אסון בקייטנה

חשש לחייו: חיפושים אחר אברך שהציל ילד מטביעה ונעלם

הרב ראובן באומן, המשמש כמחנך מסור לתלמידיו בתלמוד תורה חרדי בארה"ב, זינק למים כדי להציל ילד מטביעה - ומאז נעלמו עקבותיו. בשעות אלו החיפושים אחריו מתבצעים גם מן האוויר (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
הרב הנעדר (צילום: אתר בית הספר 'תורת חיים')

בשעות אלו גוברים החיפושים אחר הרב ראובן באומן, מחנך בתלמוד תורה חרדי בנורפולק שבווירג'יניה, ארה"ב, שנעלם בים לאחר שנחלץ לסייע לילד שנקלע לסכנה.

מאז שעות אחר הצהריים של יום שלישי שעות אחר הצהריים, אין סימן חיים מר' ראובן, ובשל כך גם מסוק וספינות חירום הצטרפו לחיפושים אחריו.

האתר Vosizneias ציטט את דבריו של קצין יחידת משמר החופים, סגן סטיב ארגוואלס, לפיהם המורה החרדי הגיע אל פארק מים הממוקם בווירג'יניה ביץ', עם 20 מתלמידיו, כחלק מקייטנה יומית הנערכת בתקופה זו.

לפתע הוא הבחין בילד בן 11 הנאבק עם הגלים, לא היסס לרגע, זינק אל המים והצליח לחלץ את הילד בשלום. אלא שלמרבה התדהמה, עקבותיו של המחנך שהציל, נעלמו.

זירת האסון (צילום מסך: מתוך WAVY TV 10)

בעקבות כך גייס משמר החופים המקומי את כל ספינות ההצלה שלו לשם הסריקות אחרי ר' ראובן, זאת לצד ארגוני הצלה יהודיים כמו 'הצלה אייר', שמסייעים בחיפוש דרך האוויר, היבשה והים.

בין היתר נעשה שימוש בציוד סונאר מתקדם, לחיפוש מתחת למים - אך כאמור עד כה הרב לא אותר, ואף לא כל ממצא הקשור אליו.

בשל כך שוררת בשעות האחרונות דאגה של ממש בקהילה היהודית של נורפולק שוררת דאגה רבה, וכולם נושאים תפילות נרגשות עבור הרב ראובן צבי בן אסתר ביילה.

יצויין, כי החיפושים והסריקות אהללו מתקיימים, כשברקע נערכת היום חתונה בנורפולק, מקום מגוריו, כשרבים מנסים להפריד בין שמחת הנישואין לבין האסון הגדול.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר