תיעוד

מחבלים הציתו רכבים בבסיס מג"ב בירושלים

מחבלים השליכו בקבוקי תבערה לעבר בסיס משמר הגבול בעטרות. כתוצאה מהשריפה, 7 כלי רכב ו-4 אופנועים עלו באש. המשטרה: 'רואים בחומרה כל ניסיון לפגוע בבסיס' (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: כבאות והצלה ירושלים)

מחבלים השליכו הלילה (חמישי) בקבוקי תבערה לעבר בסיס משמר הגבול בעטרות. כתוצאה מהשריפה, 7 כלי רכב ו-4 אופנועים עלו באש. המשטרה: 'רואים בחומרה כל ניסיון לפגוע בבסיס' (ארץ)

מדובר ב- 2 בקבוקי תבערה שהושלכו מהכפר הפלסטיני א-ראם שבחטמ"ר בנימין הגובל לבסיס. בקבוקי התבערה גרמו לשריפתם של 7 כלי רכב ו-4 אופנועים שחולטו על ידי כוחות מג"ב בפעילותם לסיכול הטרור והפשיעה במזרח ירושלים ושטחי יהודה ושומרון בשנים האחרונות.

אל המקום הוזעקו כוחות כב"ה שטיפלו בשריפה. האירוע הסתיים ללא נפגעים. מהזירה נאספו ממצאים ונפתחה חקירה.

מהמשטרה נמסר: "במשמר הגבול רואים בחומרה כל ניסיון לפגוע בבסיסי החיל שחלקם ממוקמים בתפר בין שטחי הרשות הפלסטינית לשטחי ישראל ויעשו הכל על מנת לסכל את כוונותיהם של גורמי הטרור ולהביא למעצרם של המפגעים".

מדוברות כבאות והצלה נמסר: לוחמי האש מבצעים פעולות כיבוי על מספר רכבים שהתלקחו ועוד מספר קטנועים שנפגעו מהאש, ומונעים את התפשטות האש אל רכבים נוספים, ומבנים במקום.

"על פי עדויות של אנשי המקום, השריפה החלה כתוצאה מהשלכת בקת"בים אל עבר הבסיס. בכבאות והצלה לישראל מחוז ירושלים נפתחה חקירה לבירור נסיבות פרוץ השריפה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר