צפו בעימות הסוער

ראש הישיבה צעק על השוטר: "לא סולחים לך גם ביום כיפור"

אחד מרבני ישיבת "שער התלמוד" קיבל דו"ח משוטר בטענה כי נסע ברכבו והחזיק בטלפון נייד, בעוד הרב טען כי לא היה בנסיעה. במקום התפתח עימות בין ראש הישיבה לשוטר (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ההתחייבות של הבחורים (צילום: באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

סערה התפתחה במהלך טיול של ישיבת "שער התלמוד" מבני ברק לצפון. אחד מרבני הישיבה ששהה עם רכבו בסמוך למקום הקייאקים והיה עם טלפון בידו קיבל דו"ח ובו קנס גבוה על נהיגה שלא כחוק.

לטענתו, הוא כלל לא היה בנסיעה בעת שהחזיק את מכשיר הנייד, מה שלא מנע מהשוטר לתת לו את הדו"ח למרבה זעמם של התלמידים ששהו בסמוך.

השוטר טען מנגד כי הדו"ח היה מוצדק לאחר שהרב נסע ברכבו תוך כדי החזקה ודיבור בטלפון.

במהלך האירוע התפתח ויכוח בין הרב נוסבכר לשוטר, על רקע המתיחות הקיימת בלאו הכי בין המגזר החרדי למשטרה.

"למה לפגוע ברגשות שלהם, הוא לא נהג ברכב". טען הרב נוסבכר. "למה אתה פוגע ברגשות של ישיבה שלמה ישיבה קדושה? אנחנו בוכים פה בפניך. אני פונה לרגש שלך. מה זה השנאה הזאת? הוא זז טיפה עם טלפון. אני מדבר אתך כיהודי אל יהודי".

עוד הוא הוסיף, תוך התרגשות שניכרה על גופו: "מה אתם רוצים משטרת ישראל, לאיפה נגיע בשנאה הזאת? זה שנאה מגעילה. כל הישיבה אנחנו לא סולחים לך גם ביום כיפור לא".

לאחר קבלת הדו"ח נרתמו הבחורים לסייע לרב לשלם את הדו"ח, והתחייבו כל אחד סוכם של 20 ש"ח.

ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל עוסקת כל העת באכיפה של עבירות תנועה והיסח דעת במטרה למנוע תאונות דרכים העלולות לגרום לפגיעה קטלנית בחיי אדם כפי שהוכח בעבר.

"במקרה הנ"ל ניתן דוח לנהג שסיכן את עצמו ואת הסובבים אותו לאחר שדיבר בטלפון באופן האסור על פי החוק. צר לנו שאיש חינוך כפי שהציג עצמו בסרטון, בחר להשתמש ועוד בפניי תלמידיו בביטויים קשים מאוד כלפי השוטר אשר מילא תפקידו כמצופה ואף הטיח בו דברי בלע הכוללים 'עריכת חשבונות שמים' על מנת לבזות את השוטר שניסה בפעולתו החיובית למנוע פגיעה בנפש. איש החינוך נתן שיעור רע לתלמידיו ועל כך ניתן להצטער".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר