שינוי גישה?

בחשאי: הפגישות של החרדים עם 'כחול לבן'

בניגוד להצהרות החוזרות ונשנות כי יישבו רק עם נתניהו, בכירי מפלגת 'דגל התורה' נפגשו בתקופה האחרונה ברשאי עם ראשי סיעת 'כחול לבן', כולל עם היו"ר, ח"כ בני גנץ (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

אם לשפוט על פי ההודעות התכופות שיוצאות מדוברות יהדות התורה אחת לשבוע באמצעות שליחת הודעת תפוצה בקבוצות הווטסאפ, הרי שתמיכת יהדות התורה בנתניהו היא מוחלטת ולא ניתנת לדיון.

אלא, שהצהרות לחוד ומעשים לחוד, ביהדות התורה נערכים לאפשרות של ישיבה בקואליציה בראשות בני גנץ, עליו הצהירו לא פעם כי קיים סיכוי לשבת בממשלה בראשותו, זאת במידה ויו"ר "יש עתיד" יאיר לפיד לא יהיה חבר ב"כחול לבן".

השבוע נערכה פגישה חריגה בין ח"כ יעקב אשר (דגל התורה) ליו"ר "כחול לבן" ח"כ בני גנץ. הפגישה נערכה במשרד של היועץ הרפואי יוסי ערבליך בבני ברק, ועל פי הדיווח של העיתונאי יעקב ריבלין ב'בקהילה' הפגישה נערכה למעלה משעתיים.

עוד דווח כי יו"ר סיעת "כחול לבן" ח"כ אבי ניסנקורן נפגש במהלך החודש האחרון עם ח"כ משה גפני במשרדי 'דגל התורה' בבני ברק לפחות פעמיים.

הפגישות הללו מצטרפות למתקפה חריפה השבוע נגד "בכירי הימין" בביטאון אגודת ישראל – 'המודיע'. בנוסף דווח בעיתון כי נערכים בליכוד ליום שאחרי נתניהו. כותרות עוררו את זעמו של יו"ר 'אגודת ישראל' יעקב ליצמן.

ברוח דברים אלו נשמע ח"כ גפני מבהיר בגל"צ הבוקר כי "הולכים עם נתניהו בכל מחיר. השמאל יודע לשלם פי מיליון מהימין, אבל אני נצמד לאידיאולוגיה".

לדבריו, הסיעות החרדיות לא מטילות ווטו על בני גנץ. "אין וטו על כחול לבן, אבל אני לא אשב עם יאיר לפיד בקואליציה - בשום מקרה ובשום צורה. אין לזה שום משמעות לזה שאני נפגש עם אנשים בכחול לבן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר