פרסום ראשון

אחרי ששוחרר מהמרפאה: הפעוט החרדי נפטר בבית חולים

פעוט חרדי, כבן עשרה חודשים בלבד, הובא למרפאה על ידי הוריו שהתלוננו כי הוא אינו חש בטוב, אך שוחרר עם הנחיה לטיפול תרופתי. מצבו הוחמר, הוא הובהל לבית החולים - שם נפטר (חרדים, בארץ)

שלומי זייבלד | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

פרסום ראשון: פעוט חרדי הובהל על ידי הוריו, בשעת לילה בתחילת השבוע, למרפאה לאחר שלא חש בטוב. הרופא שחרר אותו לאחר טיפול תרופתי, אך מצבו הוחמר והוא הובהל לבית החולים - שם נפטר.

מהפרטים שהגיעו לידי 'כיכר השבת' עולה כי ההורים, המתגוררים בשכונה חרדית בירושלים, הבחינו כי בנם הפעוט, כבן עשרה חודשים, אינו חש בטוב ומיהרו לקחת אותו למרפאה, השייכת לקופת החולים בה הם מבוטחים.

במרפאה, בדק הרופא את הפעוט וקבע כי הוא סובל מחום גבוה ושחרר אותם הביתה עם הנחיה לטיפול תרופתי במשככי כאבים.

כאשר מצבו של הפעוט המשיך להידרדר, החליטו ההורים שלא לקחת סיכון והבהילו אותו לבית החולים 'שערי צדק' בירושלים, שם הוכנס למחלקת טיפול נמרץ לילדים.

כעבור שעות מספר, לפנות בוקר של יום רביעי, נאלצו הרופאים לקבוע את מותו של הפעוט, כאשר עד עכשיו עדיין לא ברור מה בדיוק גרם למותו.

מסע הלווייתו של הפעוט נערך אתמול (רביעי) בירושלים.

מבית החולים 'שערי צדק' נמסר בתגובה ל'כיכר השבת': "לבית החולים שערי צדק הובא ביום שלישי בערב תינוק בן 10 חודשים במצב קריטי עם חום גבוה שהחל מספר שעות קודם בביתו.

"הפעוט הועבר מידית לטיפול נמרץ ילדים וצוות גדול של שערי צדק פעל להציל את חייו במהלך כל שעות הלילה. לצערנו הפעוט סבל מזיהום רב מערכתי קשה ונפטר במהלך הלילה למרות מאמצי החייאה ממושכים ומקסימליים. המקרה דווח לכל הגורמים".

"אנו משתתפים בצער המשפחה", נמסר מבית החולים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר