אלימות השוטרים • מדאיג

אותה הפגנה, תקרית נוספת: שוטר משך פאות לחרדי • צפו

זו כבר נראית תופעה, והיא מדאיגה • דקות לפני משיכת פאותיו של מרדכי קרויזר בידי שוטר, מ', תושב נוסף שעמד בפתח הבניין וצפה בהפגנה, "זכה" למשיכה אכזרית בפאותיו - בידי שוטר אחר (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
שוטר מאושך בפאותיו של מ', בבית שמש (צילום: באדיבות המצלם)

המחלקה לחקירות שוטרים ממשיכה במרץ רב בחקירת התקרית המחרידה, שנחשפה ב"כיכר השבת", בה נראה שוטר מושך באכזריות בפאותיו של מרדכי קרויזר, בעת שהלה צפה בהפגנה שהתרחשה בסמוך לביתו בבית שמש.

פרסום הסרטון ב"כיכר השבת" עורר סערה ציבורית אדירה ובמשטרה מיהרו להבהיר כי "החומר הועבר למחלקה לחקירות שוטרים ובמקביל, הוחלט להעביר את השוטר מתפקידו באופן מיידי עד לבירור הנסיבות".

אלא שכעת, חושף "כיכר השבת" סרטון חדש מאותה הפגנה בבית שמש, שנערכה שעות ספורות לפני שבת קודש, כאשר הפעם הקורבן הוא מ', תושב אחד הבניינים הסמוכים, ש"זכה" גם הוא לטעום מאלימות השוטרים.

מחריד: רגע משיכת הפאות של מ'

מ' עמד בפתח הבניין בו הוא מתגורר בעת שהמשטרה פעלה כדי לפזר את המפגינים שניסו למנוע את פינוי בית הכנסת הסמוך, שלפי העירייה נבנה שלא כחוק.

אלא שבשלב הפינוי, בעוד השוטרים מסתערים לעבר המפגינים, תועד אחד השוטרים כשהוא מתקרב למ', מושך בחוזקה בפאותיו של מ', תוך שהלה צורח מכאב.

בשיחה עם "כיכר השבת", משחזר מ' את שאירע ומספר: "עמדתי בכניסה לבניין שלי, השוטר פשוט בא ומשך לי את הפאות, לא אמר לי כלום לפני זה, לא ביקש שאזוז ולא שום דבר, השוטר משך לי בפאות סתם בגלל שיש לי אותם, לא עשיתי כלום. הייתי בכניסה לבניין שלי, אבל אם יש לי פאות - אז למה לא".

"זה ממש כאב לי", הוא נזכר ברגעי משיכת הפאות בידיו של השוטר, "לא ידעתי שזה צולם אז התייאשתי מראש מלעשות משהו בנידון, רק הבוקר התוודעתי לסרטון דרך 'כיכר השבת' ולכן עדיין לא החלטתי האם להגיש תלונה במח"ש".

התיעוד המלא: המעצר ומשיכת הפאות של מרדכי קרויזר

כפי שפורסם בשבוע שעבר ב"כיכר השבת", שני עדי ראיה חרדים למעצר הברוטאלי של מרדכי קרויזר שתיעדו את משיכת הפאות, מסרו עדות נרחבת בפני חוקרי מח"ש, ביום חמישי האחרון.

אחד החוקרים במח"ש אמר לאחד העדים: "אנחנו מעריכים שבאתם, התיק הזה הוא תיק חשוב, הוא נמצא אצלנו בעדיפות ראשונה".

בתוך כך, ‏שוטר הבילוש ממשטרת בית שמש שמשך בפיאותיו של קרויזר, יזומן במהלך השבוע הקרוב לחקירה באזהרה במחלקה לחקירות שוטרים.

תגובת המשטרה לסרטון החדש לא התקבלה עד לשעת פרסום הכתבה.

חשיפת "כיכר השבת" >>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר